עשי ואל תעשי: מה ללבוש לאימון?

אם בעבר היינו לובשות את חולצת סיום בית הספר או את גופיית הצבא הקרועה של האקס וסתם נעלי ספורט שיש לנו בבית, היום זה ממש לא עובר, וכמעט שאין אימון שאנחנו לא מתעדות, ואם לא מתעדות -אז מישהו כבר ידאג לתעד אותנו. ובשורה התחתונה, עידן האינטגרם, הסטורי והפייסבוק, לא רק נתן לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו. אז איך נגיע לחדר הכושר או הפארק בסטייל, אבל גם נהנה מאימון נוח, עם תנאים מעולים להזעה?

לכל סוג אימון יש את הבגדים המיועדים לו. ביוגה למשל, נרצה את הבגדים הרכים, בגדי כותנה או בגדים משוחררים יותר מהגוף. בריצה, נהיה חייבים בגדים קלילים ומנדפים זיעה, כאלו שישקלו כמה שפחות. לחדר כושר, נרצה גוזיות יפות, גופיות וטייצים מחמיאים ואופנתיים. הנה כמה עשי ואל תעשי שהם נוגעים להכל.


1. לפני הכל נוח

אל תעשי: אל תפחדי למדוד לפני שאת קונה. את צריכה להרגיש נוח.

עשי: אם אם כל הזמן עסוקה בלמשוך את המכנסיים למעלה כי את לא מרגישה בהם בנוח, או שהגוזייה היפה לא מחזיקה בכל קפיצה, זה גם לא יראה טוב ויפספס את המטרה. נכון, כל אחת רוצה להיראות טוב באימון, אבל המטרה היא שזה גם יראה טוב וגם ירגיש הכי טוב, וקודם כל חשוב שהבגדים יתאימו לסוג אימון.

 

2. התאמה למידות

אל תעשי: אל תלבשי בגדים שלא במידה שלך.

עשי: דעי את המידה שלך ותלבשי אותה. אם אין במידה שלך – תוותרי. קטן מדי – לא נוח. גדול מדי – נופל.



3. חוק הצמוד והרחב

אל תעשי: תגזימי עם הצמוד או עם הרחב.

עשי: אם את לובשת מכנסיים רחבים לחדר הכושר, תבחרי בחולצה או גופייה צמודה, כדי לא להראות ולהרגיש מגושמת. אם את בוחרת בטייץ צמוד, נסי לא להגזים עם גופייה או גוזייה צמודה.

 

4. חוק הצמוד והצמוד

אל תעשי: תבחרי בבגדים לא מחמיאים, נמוך מחוץ לחוק.

עשי: אם בחרת ללבוש מכנסיים צמודים, קצרים או ארוכים, וגם הגופייה או גוזייה צמודה, תוודאי שהבד עבה ומחמיא ושהמכנסיים גבוהים. טייצים נמוכים לא מחמיאים, לא אוספים, ולא נוחים לאימונים. שווה להוציא אותם מחוץ לחוק.



5. גרביים

אל תעשי: אל תתני לגרביים תשומת לב.

עשי: אנחנו רוצות שלא יראו אותן, ואם הן יצוצו, שיהיו לבנות ולא צועקות או לא קשורות. הגרביים צריכות להיות בקו הנעליים, להיות לבנות ודקיקות.

 

אקססוריז נוספים שישלימו כל אימון:

1. שיער – השקיעו בשיער דרך אקססוריז מגניבים שיעזרו לכן ליצור תסרוקות טרנדיות כמו סיכות יפות, סרטים וגומיות.

2. איפור עדין – מייק אפ ומסקרה לא עמידה מחוץ לחוק, אבל מעט שפתון בצבע דובדבן, הסמקה טבעית ומעט מסקרה עמידה, לגמרי יגרמו לך להרגיש מעולה בטייץ שלך.

3. פאוץ – הפריט הכי טרנדי, נכון ונוח ללוק האימונים. יש היום קטנים שלא מפריעים גם באמצע הריצה או התרגילים, אז שווה לאמץ אחד.

4. בקבוק נכון – בחרי בבקבוק מים איכותי יפה וטרנדי, גם להרבלייף יש אחד נוח לשימוש שכדאי לרכוש ולהיצמד אליו.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
05-12-2019
האביזרים שיעזרו לכם להתחטב באימונים - קבלו את רשימת המכולת של אביזרי הכושר שכל מתאמן חייב שיהיה לו בבית כדי שיוכל להתחטב בזמנו החופשי ובנוחיות.
מתכונים
03-12-2019
מתכון להכנת שייק מלון תפוח
ספורט
01-12-2019
איך לשמור על כושר גם בגיל הזהב. לא משנה בני כמה אתם או כמה אתם פעילים עכשיו, הדרכים הבאות יכולות לעזור לכם לשמור על כושר ולהרגיש בריאים וצעירים יותר. 
טיפוח
28-11-2019
אפשר לעזור לעור שלכם להיראות צעיר יותר - הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על מראה של עור צעיר ורענן. 
מתכונים
26-11-2019
מתכון להכנת קערת שייק ירוק מתוק
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון