השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?

מכירים את ההבטחות האלו בתחילת כל שנה?

מכירים את ההבטחות האלו בתחילת כל שנה? את "השנה הזו נהיה בריאים יותר", "רזים יותר" ו"חטובים יותר"? כמעט כולנו רוצים להיות ולהרגיש משודרגים יותר בכל שנה, וזה לא שההבטחות האלו לא רלוונטיות, לא מגיעות מהלב, או לא מפוצצות במוטיבציה להצלחה, פשוט שהן לרוב לא מגיעות עם מעשים, ובכדי להגיע למצב שמשהו משתנה  בחיינו, אנחנו צריכים גם להחליט, גם לדייק את ההחלטה שלנו, וגם לדאוג לעשות. אז איך עושים את זה השנה כמו שצריך?



  • ההחלטה
    ההחלטה שלנו צריכה להגיע לפני הכל ממקום אמיתי של רצון לשינוי. זה לא מספיק לנו לראות כוכב עם קוביות בבטן, אצן שחצה את קו הסיום במרתון או אימא שזכתה שהשילה 30 קילוגרמים ממשקלה ולומר לעצמינו שאנחנו רוצים גם. ההחלטה צריכה להיות כזו שתואמת את האני מאמין שלנו, את הערכים, החלומות והשאיפות שלנו. אם אנחנו לא באמת חולמים לעשות מרתון, זה לא יעזור לנו אם נחליט שכן. ההחלטה צריכה לנבוע מרצון חזק שלנו.
  • הדיוק
    דייקו את ההחלטה שלכם. "להיות רזים", "להיות חטובים", או "להתחיל לרוץ", לא יביאו לשינוי אמיתי. אתם צריכים לדייק את ההחלטה שלכם ולעדכן את גרסת ההחלטה למשל: אני רוצה ללמוד לרוץ השנה 5 קילומטרים, או לעשות חצי מרתון, או להגיע ל-20 אחוזי שומן, הורדת 4 קילו, ללמוד לאכול בריא, או כל מה שאתם חפצים בו במדויק. הדיוק הוא המטרה שלכם והיא חשובה כדי להגיע למקום שבו אתם באמת רוצים להיות.


  • ההגדרה
    כשאנחנו זורקים מטרות לאוויר, כדאי שנתחום אותם בזמן ונגדיר גם את הדרך שבה אנחנו הולכים לעשות את זה. למשל: תוך חצי שנה אני רץ חצי מרתון. אבל איך? ופה חשוב שתתחילו למצוא את הדרך להשגת המטרה. למשל: למצוא את המאמן שיביא אתכם לקו הסיום, למצוא חבר לדרך, קבוצת ריצה, או לקרוא, להעמיק ולחקור איך עושים את זה ולהתחיל לפעול כבר.
  • הפעולה
    כדי להכניס לתת המודע שלנו את הסים החדש של התכנית שלנו ולהיות בטוחים שזה יקרה, עלינו להודיע לו את זה בדרך פעולה. זה יכול להיות ברכישת בגדי כושר או ריצה חדשים, בקביעת האימון הראשון במידי, ביציאה פיזית לריצה או בכתיבת סטטוס בפייסבוק המתריע על השינוי. כל דבר שיחייב אתכם לתהליך באופן מיידי.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
09-04-2020
ההצלחה האישית שלכם תלויה רק בכם. ברגע שתתחילו לנהל רישום קבוע ומדויק של פעילות הכושר שלכם, תוכלו לראות שהתנודות בתוכנית האימונים שלכם הן נחלת העבר! קחו שליטה על תוכנית הכושר שלכם באמצעות יומן פעילות ולמדו כיצד להתאים את הפעילות לאישיות ולמחויבויות שלכם, כדי שתוכלו להשיג את היעדים שלכם!
מתכונים
07-04-2020
מתכון להכנת שייק קפה ושקדים
ספורט
05-04-2020
מי שיהיה פעיל במהלך החג והחופשה, יקטין את הסיכון להשמנה וישפר את הבריאות שלו. קבלו את הטריקים החשובים.
ספורט
02-04-2020
במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו , מאמר זה יעזור לכם בהשגת יעדי הכושר ובשיפור הזוגיות שלכם - בו זמנית!
מתכונים
31-03-2020
מתכון להכנת מרק כרובית בניחוח כורכום
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.