3 מגמות הכושר הלוהטות ביותר לקיץ הקרוב

מוכנים לקיץ? יש טרנדים חדשים רבים בעולם הכושר שתוכלו לנסות! בשנה שעברה, ראינו שאימון פונקציונלי צבר תנופה. גם אימון המשלב משקל גוף, הרמת משקולות ותנועות כוריאוגרפיות בעזרת ציוד פשוט נהנה מפופולריות רבה.

אז אילו מגמות תביא עמה השנה הבאה? כאשר אתם מתכוננים לקיץ בריא וחטוב, אל תחמיצו את סגנונות האימון ותוכניות האימון להלן:

  • כושר בקצות האצבעות שלכם
    חדשנות היא מילת מפתח בעולם הטכנולוגיה, ואפליקציות כושר הן הבשורה החדשה ב-2019.
    אנו נראה מגוון רחב יותר של אפליקציות כושר. רבות מהן יהיו מיועדות למטרה מסוימת ויעקבו אחר מגוון נושאים – לא רק אחר הביצועים שלכם.
    האפליקציות יתמקדו גם בחלקים חיוניים בשגרת האימון שנהגו להתעלם מהם בעבר, דוגמת התאוששות לאחר האימון. זהו שלב חיוני עבור הגוף לאחר הלחץ שמפעיל עליו האימון הגופני. התאוששות מאפשרת לשרירים לתקן את עצמם, להיבנות מחדש ולהתחזק.
    אפליקציות כושר אינן רק גחמה חולפת. על פי מחקר שנערך לאחרונה, לשימוש באפליקציות כושר יש קשר ישיר לעלייה ברמת הפעילות הגופנית ולהישגים טובים יותר.


  • קהילות כושר לכולם
    הצטרפות לקהילת כושר תעניק יתרונות מרובים: היא תגרום לכם להרגיש מחויבים יותר למטרות האימונים שלכם, וגם יותר נלהבים מהן; תמיכה חברתית, הדרכה ועידוד הם מרכיבים מרכזיים בשמירה על אורח חיים בריא.
    דרך אחת למצוא חברים לאימון היא באמצעות מועדון כושר או תזונה המופעלים על ידי חבר הרבלייף עצמאי. במועדונים אלה, הלקוחות ייהנו משייק תחליף ארוחה ומתמיכה של קהילת אנשים שיספקו להם עידוד והדרכה בהשגת יעדי המשקל והכושר שלהם.
    בשנת 2019 המעקב אחר קהילת הכושר שלכם הפך לפשוט יותר. במידה מסוימת, אנו יכולים להודות על כך לטכנולוגיית הכושר הלבישה.
    טכנולוגיית הכושר הלבישה מאפשרת להעביר נתונים בין הרשת להתקן ולשתף נתונים סטטיסטיים דוגמת קלוריות ששרפתם, צעדים שהלכתם, קילומטרים שרצתם, וכולי.
    בנוסף, היכולת לשתף את ההתקדמות הכושר שלכם היא דרך נפלאה לשמור על מחויבות ומוטיבציה.


  • תרגילים משולבים לתוצאות טובות יותר
    מגמת השילוב בין סוגי אימונים שונים ממשיכה גם בקיץ 2019. משום שמדריכים ובעלי מועדוני כושר שואפים לגרום לאנשים להיות נלהבים ומעורבים, נוכל לראות עלייה בפופולריות של אימונים משולבים, דוגמת אימון כוח משולב עם פעילות אירובית, מתיחות ורכיבה על אופניים, ופילאטיס משולב בפעילות אתלטית.


סוגי אימונים שונים מניבים תוצאות שונות. ישנם ארבעה סוגי אימונים עיקריים. ראו את הרשימה מטה והיו יצירתיים באופן בו תשלבו אותם כדי לשפר את הכושר שלכם.

  • אימון אירובי
    ריצה, שחייה או ריקוד; פעילויות המפעילות את המערכת הקרדיווסקולרית שלכם.
  • תרגילי כוח
    הרמת משקולות, שכיבות סמיכה, כפיפות בטן; סוג אימון בו השרירים שלכם עובדים באמצעות התנגדות.
  • תרגילים לשיווי משקל
    יוגה, טאי צ'י, פילאטיס; חשובים במיוחד עבור מבוגרים. תרגילים אלה יכולים גם לסייע בהפחתת הסיכון לפציעה. אם נקעתם את הקרסול, עליכם לאמן מחדש את שיווי המשקל כדי למנוע פציעה חוזרת.
  • תרגילי גמישות
    ישנם שני סוגים: מתיחה סטטית ומתיחה דינמית. שתיהן עשויות לשפר את טווח התנועה של המפרקים שלכם ולסייע במניעת פציעות.


רגע לפני הקיץ, פנו זמן בלו"ז שלכם כדי להתאמן בכל דרך שמלהיבה אתכם. זכרו כי מחויבות לאורח חיים בריא מתחילה בהנאה מהאימון שלכם, לכן הקפידו ליהנות!

אנא התייעצו עם הרופא שלכם אם יש לכם מגבלות רפואיות שעלולות לפגוע ביכולת שלכם להתאמן.

 

 

 

 

מאת: סמנתה קלייטון, AFAA , ISSA – מנהלת בכירה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
19-05-2019
קבלו את כל הסיבות שיגרמו לכם לרצות להתחיל לאכול תרד על בסיס קבוע
תזונה
16-05-2019
עם קצת תשומת לב למה שאתם אוכלים ולדרך בה אתם אוכלים, תוכלו לפתור את רוב הבעיות הנפוצות במערכת העיכול
ספורט
09-05-2019
אם אתם מתכוננים למרתון הבא שלכם, קבלו טיפים שיעזרו לכם להימנע מפציעות
מתכונים
07-05-2019
מתכון להכנת שייק פיטאיה
טיפוח
05-05-2019
נוגדי החימצון חיוניים למראה העור שלנו, התפקוד שלו וגם ההזדקנות שלו
מתכונים
30-04-2019
מתכון להכנת כדורי שוקולד עשירים בחלבון
ספורט
28-04-2019
רגע לפני שהאביב מגיע, התרגילים הבאים יעזרו לכם לחזק את שרירי הישבן והרגליים.