10 דרכים שיעלו לכם את המוטיבציה לצאת להתאמן עוד היום

מכירים את התחושה הזו שלא משנה מה, אתם לא מצליחים להזיז את עצמכם מהספה ויש לכם טריליון תירוצים למה להמשיך ולהישאר בבית? אתם לא לבד. פעמים רבות אנחנו מאבדים את המוטיבציה שלנו ועושים הפסקות קצרות או ארוכות מאימונים, אבל בשביל זה אנחנו כאן עם 10 דרכים יצירתיות שיחזירו לכם את המוטיבציה, ויעזרו לכם לצאת להתאמן עוד היום.

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא ל-3 בנים, מרתוניסטית ועיתונאית.

 

1. זכרו, אימון משפר את מצב הרוח – לא מתאמנים כי אין לכם מצב רוח? מחקרים קבעו מזמן כי אימוני כושר ובעיקר אימוני אירובי, משפרים את התחושה הכללית, מעלים את הסרטונין ומפחיתים את תחושת הדיכאון. לא מאמינים? צאו להליכה מהירה או ריצה בים, ותרגישו את ההבדל מיד. אם מתאפשר לכם – שלבו את הספורט שלכם בטבע, שיעצים את התחושה הנפלאה.

2. טיפול פסיכולוגי בחינם – מתלוננים שאין לכם זמן לעצמכם? פעילות גופנית זו אחלה הזדמנות להתקרב אל עצמכם, ממש כמו בטיפול פסיכולוגי. זה כמעט הזמן היחיד ביום שאתם יכולים להיות עם עצמכם ולתת תשומת לב למחשבות ולמה שקורה בגוף ובנפש שלכם.



3. הזדמנות לפגוש חברים – אם אתם פחות בקטע של להתאמן ולבלות לבד, תמיד תוכלו לנצל את הזמן שאין לכם כדי להתאמן ולפגוש חברים יחד. זה יכול להיות ריצה משותפת, משחק כדורגל או משחק כדורעף בים.

4. תמיד תקבעו מראש – כדי שהאימונים שלכם יהיו יעילים ובאמת יקרו, כדאי להכניס אותם ללוז ממש כמו שאתם קובעים לעצמכם את סדר היום שלכם. הרי לא תבריזו לפגישה בעבודה נכון? אז למה שתבריזו לעצמכם מאימון? מזמן איכות שלכם עם עצמכם ועם הגוף שלכם? בין אם אתם קובעים עם עצמכם או עם חברים, תמיד תדאגו שיהיו לכם אימונים בלוז השבועי.


5. עקבו אחרי אנשים מעוררי השראה – כמעט כולנו נמצאים ברשתות החברתיות והם בסופו של דבר נכנסות אל תוך התודעה שלנו. במקום לעקוב רק אחרי משתמשים שמעלים תמונות שלהם בחופשה מעוררת קנאה כשהם זוללים המבורגרים ועוגות, עקבו גם אחרי אושיות ספורט ובריאות שיתנו לכם תמריץ והשראה לצאת לאימון.

6. זכרו את היתרונות הבולטים – פעילות גופנית משפרת את קצב חילוף החומרים בגוף ולא משנה איזו, שומרת על בריאות הלב, השרירים והמפרקים.

7. וגם את הסקס – כן, סקסולוגים מזמן ממליצים על פעילות גופנית יומיומית לשיפור יחסי המין. פעילות גופנית משפרת את הביטחון העצמי ואת החשק המיני.



8. לא חייבים שעה – יש תקופות שרק מלחשוב על לצאת לשעה של אימון יורדת לנו המוטיבציה, הכוח והחשק, ובדיוק בשביל זה נועדו אימוני ההיט השונים שמאפשרים בזמן קצר של עד 20 דקות לשרוף הרבה קלוריות, להתחזק ולהתחטב ולזכות ביתרונות של אימונים ארוכים יותר.


9. ואפשר גם מהבית – תמיד תזכרו שיש לכם את האופציה להתאמן בבית ולא מוכרחים לצאת בשיא החום לרוץ או לגרור את עצמכם לחד"כ. יש היום מספיק אימונים ותכניות אימונים לפעילות מהבית דרך היו טיוב או אפליקציות שונות.

10. רשימת מטרות – תעשו לעצמכם רשימה מסודרת של מטרות ותקראו אותה בכל פעם שיורדת לכם המוטיבציה. כתבו בה: למה אתם רוצים להתאמן? מה חשוב לכם להשיג מהאימון שלכם? איך תשיגו את המטרות שלכם ואיך הייתם רוצים להרגיש ולהיראות. הגדירו זמנים ותתחילו לרוץ לעבר המטרה. לא ממחר, מהיום.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
15-08-2019
בואו לגלות איך הנשים הפופולריות בעולם שומרות על אורח החיים והגזרה שלהן.
מתכונים
13-08-2019
מתכון לקערת ארוחת בוקר
מתכונים
06-08-2019
מתכון להכנת שייק אננס בננה תרד ופטרוזיליה
תזונה
04-08-2019
הסיבות הבאות יגרמו לכם להכניס את הסלק לתפריט היומי שלכם
מתכונים
29-07-2019
מתכון להכנת ארטיק בטעם אפרסק אבטיח
ספורט
28-07-2019
גלישת הסאפ תורמת להפעילת השרירים ולשמירה על יציבה נכונה ואף להרגעת הנפש, מה שהופך אותה לאימון משולב לגוף ולנפש.