פעילות ספורטיבית לעצלנים

חיות ספורט? מוזמנים לעבור לכתבה הבאה. עצלנים? נמנעים מכל פעילות ספורטיבית? הגעתם למקום הנכון!

כולנו יודעים שפעילות ספורטיבית חשובה לחיים בריאים, אבל מה עושים כשפשוט לא אוהבים ספורט? עם הגיל עולה הצורך של הגוף בפעילות ספורטיבית כדי לשמור על בריאות תקינה, ולפעמים פשוט אין ברירה אלא להתמיד בפעילות ספורטיבית, גם אם זה הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות. תתפלאו לשמוע, אבל אפשר לשלב פעילות ספורטיבית בחיי היומיום בלי לסבול (ואפילו בלי להרגיש שאתם עושים ספורט!). לא חייבים לרוץ מרתונים או להתחרות באיש הברזל, כדי לשמור על הבריאות. לפעמים מספיקות פעולות פשוטות כדי לשרוף את הקלוריות הרצויות ולהרחיק אתכם מחדר הרופא.

  • רכיבה על אופניים
    לא, אתם ממש לא חייבים לקנות אופניים וציוד באלפי שקלים ולקום בכל שבת ב-5 בבוקר כדי לקרוע את השבילים של עמק האלה. מספיק להחליף את כל הנסיעות הקצרות שאתם עושים מנסיעות ברכב לנסיעות באופניים – למכולת, הקפצות לחוגים (בונוס – הילדים רוכבים לידכם ומרוויחים גם הם פעילות ספורטיבית) או סתם קפיצה לסידורים במרכז העיר. ואפילו לא צריך להתחיל לחפש חנייה! רכיבה על אופניים היא גם פרקטית, גם בריאה ולרוב האנשים – גם כיפית.


  • מדרגות
    אל תדאגו, אנחנו לא מתכוונים להציע לכם להתחיל בשיעורי אירובי מדרגות, חלילה. הרי אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק. ההצעה שלנו אליכם פשוטה – במקומות בהם אתם יכולים לעלות או לרדת במדרגות במקום במעלית או במדרגות נעות, עשו זאת. אבל במקום פשוט לרדת או לעלות במדרגות, עלו או רדו מדרגה-מדרגה. כלומר, עלו עם רגל אחת על מדרגה ואז העלו את הרגל השנייה על אותה מדרגה. המשיכו בדרך הזאת עד שתגיעו לקומת היעד שלכם. עלייה וירידה במדרגות לא רק מסייעת לירידה במשקל, היא תורמת גם להורדת לחץ הדם ורמת הכולסטרול ומחטבת את מראה הירכיים והישבן. בונוס – אין סיכוי שתתקעו במעלית.
  • נקו את הבית
    מניקיונות תרוויחו פעמיים – גם בית נקי וגם גוף בריא. שווה, לא? שטפו את הכלים ביד, טאטאו ושטפו את הרצפה, הבריקו את החלונות, שאבו שטיחים ונערו אותם בחוץ ונקו את הרהיטים מאבק. נכון, מניקיון הבית לא תהפכו לקרל לואיס או סימון ביילס הבאים, אבל לפחות תעזרו לגוף שלכם לשמור על הבריאות. לא צריך להבריק את הבית כולו בכל יום מחדש, אבל חצי שעה יומית של ניקיונות זו בהחלט התחלה טובה.


  • יצאנו לרקוד
    ריקודי עם, סלסה או סתם ריקודים בסופ"ש במועדון – לא משנה איזה סגנון אתם מעדיפים, העיקר שתזיזו את הגוף. אם תחשבו על זה, ריקוד לא שונה כל כך מסשן של אירובי סוער – הוא מסייע לשריפת קלוריות, מחזק את השרירים ומשפר סיבולת לב-ריאה. אז מה עושים? פשוט קובעים עם חברים ויוצאים לקרוע את רחבת הריקודים. תוכלו לרקוד במסגרת חוג מסודר או לצאת בערב וליהנות מאווירה כיפית משולבת בפעילות גופנית.
  • ספורט בקבוצות
    הרבה יותר קל להתמיד בפעילות גופנית בה אתם מחויבים גם לאנשים אחרים. מצאו לעצמכם קבוצת חברים עצלנים כמוכם ובחרו יחד פעילות גופנית שמתאימה לכולכם. ריקוד, אופניים, כדורגל, כדורסל או אפילו הליכה נעימה בצוותא, העיקר שתוכלו לתמוך זה בזה ולסייע ברגעי שבירה. בסיום כל פעילות גופנית כזו, אתם יכולים לקבוע בילוי קבוצתי משותף, כזה שיעודד אתכם להמשיך בפעילות ולסיים אותה עד הסוף.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
18-02-2020
מתכון לשייק ספורט "לשחרר את החיה"
תזונה
16-02-2020
העונה הקרה בשיאה, והרבה פעמים היא משאירה אותנו בבית עם תיאבון עודף בלי הרבה תנועה. לפניכם 10 טיפים "עשה ואל תעשה".
ספורט
13-02-2020
אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, בשנת 2020 אנחנו קופצים מדרגה. קבלו את 8 הטרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה. 
מתכונים
12-02-2020
מתכון להכנת ולנטיין בראוניז
תזונה
09-02-2020
מעבר לטעמם הנפלא, התותים הם דרך מצוינת להעניק לגופכם מנה של בריאות. הנה כמה עובדות מדהימות על תותים. 
תזונה
06-02-2020
קבלו את 10 הדברים שיחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף ויקטינו את הסיכוי לחלות השנה בשפעת
מתכונים
04-02-2020
מתכון לשייק חמאת בוטנים ותותים
ספורט
02-02-2020
איך נדע האם מדובר בתופעה היפרדות שרירים, כיצד זה קורה ומה ניתן לעשות בעניין.