מתכוננים לאביב פעיל: העונה המושלמת לכושר בחוץ

האביב הישראלי אמנם קצר, אבל ממש מושלם. הימים יפים ולרוב נטולי גשם, אבל החום עדיין לא כבד מדי והלחות עדיין לא גבוהה מדי. לעומת החורף והקיץ, האביב הוא עונה נפלאה להוציא את הכושר שלנו החוצה, אל מחוץ לחדרי הכושר ולמקומות הסגורים.

אם עדיין לא השתכנעתם, הכתבה הבאה תזכיר לכם למה גם לכם כדאי לצאת החוצה ולהתחיל לעשות ספורט.

  • מתגמשים בזמנים וחוסכים כסף

במקום לשלם הון לחדר כושר או לחוגי פילאטיס או יוגה, פשוט יוצאים החוצה. ממש ככה. כל יציאה החוצה יכולה להיות אימון עבורכם. בין אם אתם הולכים, רצים, רוכבים על אופניים או מתאמנים במתקני האימון בפארק השכונתי, אתם לא צריכים לשלם אגורה. אתם גם לא צריכים להתאים את עצמכם לזמנים של חדר הכושר או של החוגים השונים. אם יש לכם היום זמן פנוי מוקדם בבוקר ומחר זמן פנוי מאוחר בערב, אין בעיה – נועלים נעלי התעמלות ופשוט יוצאים מהבית ועושים קצת ספורט.



  • נהנים משמש (אבל בלי לנטוף זיעה)

לשמש יש יתרונות רבים, ובעולם המודרני שבו אנחנו חיים, אנחנו נוטים לשכוח את זה. למרות שישראל היא מדינה שטופת שמש, רבים מאיתנו עדיין לא נהנים ממנה מספיק. אנחנו מסתגרים במשרדים ועובדים עד שהיא שוקעת, בורחים ממנה בקיץ ויושבים בחימום בתוך הבית בחורף. האביב הוא תקופה נהדרת לצאת החוצה – השמש זורחת, אבל לא חם מדי, הכל פורח וצבעוני ואפשר ליהנות מפעילות ספורטיבית בטבע או בפארק בלי להזיע דקה אחרי שיצאנו מהבית. רק אל תשכחו להצטייד בבקבוק מים – גם אם עדיין לא חם מאוד, אתם עלולים להתייבש, בעיקר אם אתם מבצעים פעילות גופנית מאומצת. משקה האלוורה של הרבלייף הוא פתרון נפלא למי שרוצה לשתות הרבה, אבל לא אוהב לשתות מים. הוא מגיע בשני טעמים (טבעי או מנגו) וגם עוזר להרגעת מערכת העיכול.



  • נהנים משינוי שגרת האימונים

נמאס לכם לעבוד על אותם מכשירים בחדר הכושר? אנחנו מבינים אתכם, זה באמת יכול להתחיל לשעמם בשלב מסוים. האביב מביא איתו שלל אפשרויות לסוגי ספורט שונים. הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, כדורגל, כדורעף חופים ואפילו אימונים במגרש משחקים. נצלו את העונה כדי לנסות סוגי ספורט שונים שעדיין לא ניסיתם. מי יודע, אולי באביב הזה תמצאו את התחביב הבא שלכם.

  • מתאמנים בטבע ונהנים מיתרונות נוספים

אם יש לכם אפשרות להתאמן בטבע (כן, גם פארקים או פרדסים נחשבים), תשמחו לשמוע שלאימון בטבע יש יתרונות רבים. לא סתם אומרים לנו לצאת לשאוף קצת אוויר כשאנחנו לחוצים. מחקרים מוכיחים שלטבע יש השפעה מרגיעה עלינו, ושאימון בטבע יכול לחזק את ההשפעה הזאת. בנוסף, לפי מחקרים אחרים, אימונים בטבע הם מהנים יותר וגורמים למתאמנים להרגיש אנרגטיים יותר ולחוצים פחות ממי שמתאמן במקומות סגורים.



  • עובדים קשה יותר

לא רק שתיהנו מהאימון שלכם יותר, גם תעבדו קשה יותר ותיהנו מתוצאות טובות יותר. מחקרים מראים שאנשים שמתאמנים בחוץ נוטים להתאמן זמן ארוך יותר מאנשים שמתאמנים במקומות סגורים. אימון בחוץ מרגיש לרובנו פחות לוחץ וקשה מאימוני פנים, ולכן קל יותר למצוא את עצמנו מבצעים אימון ארוך או מאתגר יותר.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.
מתכונים
31-12-2019
מתכון לטראפלס שוקולד בוטנים