לא חייבים לרוץ – דרכים מקוריות לשמור על כושר

אם המחשבה על ספורט עושה לכם פריחה, אתם פשוט לא עושים את הספורט הנכון. ספורט זה לא רק חדר הכושר או ריצה בכל בוקר. קבלו דרכים אחרות ומקוריות לשמירה על כושר

כמעט כולנו מכירים את התחושה הזאת – אתם יודעים שאתם צריכים לעשות ספורט כדי לשמור על אורח חיים בריא, אבל המחשבה על חדר הכושר, ריצה או שחייה לא מצליחה להקים אתכם מהספה. תשמחו לשמוע שאפשר לשמור על כושר גם בדרכים קצת יותר מקוריות ומיוחדות. כל עוד אתם מזיזים את הגוף באופן קבוע, אתם בדרך הנכונה. וכדי להזיז את הגוף לא חייבים לרוץ שעה סביב השכונה בכל בוקר או לעשות תרגילי כוח בחדר הכושר. גם רכיבה על אופניים, קפיצה על טרמפולינה ואפילו ריקוד הם דרכים מעולות להזיז את הגוף ולשמור על כושר. אז אם אתם רוצים להתחיל ופשוט לא ידעתם איך, קבלו 5 דרכים מקוריות לשמור על כושר.

  • רכיבה על אופניים
    נמאס מהפקקים? לא מוצאים חנייה מול העבודה כבר יומיים? המחיר של הדלק שוב עלה? איך זה שאתם עדיין נכנסים למכונית במקום לרכוב על אופניים? רכיבה על אופניים תחסוך לכם זמן וכסף ותעזור לכם לשמור על אורח חיים בריא. אפשר לרכוב על אופניים לעבודה, לחברים, למכולת או סתם לצאת לטיול בסוף השבוע. העיקר שתנסו להחליף כמה שיותר נסיעות במכונית ברכיבה על אופניים.


  • כושר עם הילדים
    יש לכם ילדים או אחיינים? השכנים מחפשים בייביסיטר לילדים שלהם? קומו מהספה ונתקו את הילדים מהמסכים שלהם, זה הזמן לגייס אותם למשימת הכושר שלכם. צאו איתם לגן השעשועים, שחקו איתם תופסת, מחבואים, כדורגל, או סתם צאו להתגלגל איתם על הדשא ולהתאמן על עמידות ידיים. תרוויחו גם שעת כושר, גם יחסים מעולים עם הילדים וגם ילדים פעילים.


  • כושר בקרקס
    אם אתם מחפשים אתגר, נסו ללמוד את אמנות הקרקס. אתם לא באמת צריכים להופיע כלוליינים או אמני טרפז בקרקס, אבל קצת אימוני אקרובטיקה יעשו פלאים לכושר שלכם. אימוני אקרובטיקה יכולים לכלול טרפז, טרמפולינה, חבלים או רכיבה על חד-אופן. הם ישפרו את הכוח, את הגמישות ואת הקואורדינציה שלכם. אל תנסו אימונים כאלה לבד בבית, כמובן. חשוב לבחור בית ספר מקצועי, שילמד אתכם צעד-צעד את אמנות הקרקס.
  • בצעדי ריקוד
    סלסה, ריקודי עם או זומבה – זה לא באמת משנה, העיקר שאתם רוקדים. כיום אפשר למצוא המון סוגים של לימודי ריקוד, חלקם יגרמו לכם להזיע בכמויות ולשרוף 300-400 קלוריות או אפילו יותר בתוך שעה. אם אתם אוהבים סגנון ריקוד מסוים, שיעור הריקוד שלכם יכול להוות תחליף מעולה ומהנה במיוחד לשעה של אימון בחדר הכושר.


  • מול קונסולת המשחקים
    אתם אפילו לא צריכים לצאת מהסלון ולכבות את הטלוויזיה כדי לעשות כושר. להיפך! זה הזמן להדליק את הטלוויזיה ולהתחיל לעבוד. קונסולות המשחקים של היום הן לא האטארי של פעם, ועם הציוד הנכון אתם יכולים לעשות כושר ממש מול הטלוויזיה שלכם. שחקו טניס ב-Wii, התחילו לרקוד מול ה-xbox שלכם והזמינו גם חברים כדי ששעת הכושר שלכם תהיה אפילו עוד יותר מהנה.

קמתם מהספה והתחלתם לעשות כושר באופן קבוע? מעולה! עכשיו רק נשאר לוודא שתהיה לכם מספיק אנרגיה לכל הכושר הזה. לפני ובמהלך פעילות אירובית, שתו משקה אלוורה של הרבלייף. הוא מספק לגוף נוזלים שהגוף מאבד בזיעה בזמן, ואפשר לשלב את משקה האלוורה בשייק טעים במיוחד!



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
26-01-2020
תזונה לספורטאים כיום היא מתקדמת יותר, ובנוסף למאכלים מומלצים, ספורטאים רבים צורכים גם תוספי תזונה לספורטאים. חשוב להבין כיצד תוספי התזונה האלה מסייעים לגוף ולמה בכלל יש חשיבות לצריכה של תוספי תזונה לספורטאים.
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה