הכי כיף בשניים – ככה תשכנעו חברים לבוא להתאמן איתכם

כמו הרבה דברים בחיים, גם ספורט בדרך כלל כיף יותר לעשות עם עוד מישהו. אם אין לכם עדיין חבר/ה לאימון, זה הזמן למצוא אחד. קבלו דרכים שיעזרו לכם לשכנע חברים להתאמן איתכם

כולם כבר יודעים כמה חשוב להכניס ספורט לשגרת היומיום שלנו, אבל לא כולם מצליחים או רוצים לעשות את זה. לפעמים קשה למצוא את המוטיבציה לצאת לאימון, ולכן אימון משותף עם חבר או חברה הוא פתרון מצוין. יש המון יתרונות לאימון עם חברים. אימונים כאלה בדרך כלל מהנים יותר ויעילים יותר, מכיוון שהצדדים מעודדים זה את זה להמשיך ולעבוד. אז אם יש לכם חבר או חברה, שאתם רוצים להתאמן איתם, קבלו דרכים שיעזרו להם להשתכנע.

  • מה המוטיבציה שלהם?
    כדי להסביר להם למה כל כך חשוב להתאמן, נסו להבין מה יכולה להיות המוטיבציה שלהם לאימון. האם יש להם מטרות מסוימות שהם רוצים להשיג? אם הם רוצים, למשל, לרדת במשקל, שילוב של ספורט בנוסף לדיאטה יעזור להם להגיע למטרה מהר יותר. אם הם רוצים לשנות אורח חיים ולעבור לחיות בריא יותר, הסבירו להם את היתרונות הבריאותיים שבשגרת אימונים קבועה. אם יש להם מטרה מסוימת, סיכוי גדול שכל מה שהם צריכים זה רק דחיפה קטנה ממישהו שיעזור להם להתחיל להתאמן.


  • ספורט יכול להיות מהנה
    הרבה אנשים שמסרבים להתאמן רואים את הספורט כעינוי. זה הזמן להראות לחברים שלכם שספורט יכול להיות כיף. אם הם שונאים חדרי כושר, אין טעם לגרור אותם לשם. במקום חדר כושר, נסו לצאת איתם לטיול אופניים, להליכה מהירה בשכונה או פשוט לכו לרקוד. ברגע שהם יתחילו לזוז, יהיה הרבה יותר קל לשכנע אותם לנסות גם סוגי אימונים אחרים.


  • בקשו מהם לנסות פעם אחת
    אם הם מסרבים לניסיונות השכנוע שלכם להירשם לחדר הכושר הקרוב, בקשו מהם לנסות רק פעם אחת. בלי התחייבויות, בלי הבטחות. אם אתם חברים בחדר כושר או בבריכה, ייתכן שתוכלו לקבל כניסה חופשית חד-פעמית עבור חבר או חברה. נצלו את הכניסה הזאת כדי לגרום לחבר שלכם לנסות להתאמן איתכם פעם אחת. נסו להפוך את האימון למהנה, ואל תתעקשו על אימון קשה ומפרך, כדי שהם לא יישברו כבר בניסיון הראשון. אם הם יהנו, סיכוי גדול שירצו לבוא איתכם גם בפעם הבאה.
  • אתגר משותף
    אין כמו תחרות, כדי לגרום לאנשים לעשות משהו שהם לא ניסו עדיין. הזמינו את החבר או החברה שלכם לאתגר ספורטיבי משותף. זה יכול להיות אתגר קל יחסית – מי מכם יכול לקפוץ בחבל 30 פעמים בזמן קצר יותר? כמה כפיפות בטן אתם יכולים לעשות בדקה? כדי להפוך את הספורט לשגרה, תוכלו גם לנסות להירשם יחד לתחרות, כמו תחרות ריצה למשל, שדורשת אימונים קבועים למשך זמן ארוך.

אז קדימה, עברו לבגדי ספורט, קחו איתכם מגבת ואל תשכחו לקחת גם 2 בקבוקים עם משקה אלוורה של הרבלייף, שיעזור לשניכם לשמור על כמות הנוזלים היומית המומלצת, וצאו יחד לאימון משותף.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?
מתכונים
03-10-2019
שייק רימון בננה חגיגי
טיפוח
29-09-2019
הדרך שלכן לאיפור טבעי עוברת בלמידה ומתחילה בטיפים הבאים.
ספורט
26-09-2019
כדי לצאת מהלחץ ומהמתח, אנחנו רק צריכים להיות מודעים אל המצב שלנו ולהתחיל לפעול בהתאם כדי לשפר את המצב.
מתכונים
24-09-2019
מתכון להכנת פנקייק קרם עוגיות ובננה