הכי כיף בשניים – ככה תשכנעו חברים לבוא להתאמן איתכם

כמו הרבה דברים בחיים, גם ספורט בדרך כלל כיף יותר לעשות עם עוד מישהו. אם אין לכם עדיין חבר/ה לאימון, זה הזמן למצוא אחד. קבלו דרכים שיעזרו לכם לשכנע חברים להתאמן איתכם

כולם כבר יודעים כמה חשוב להכניס ספורט לשגרת היומיום שלנו, אבל לא כולם מצליחים או רוצים לעשות את זה. לפעמים קשה למצוא את המוטיבציה לצאת לאימון, ולכן אימון משותף עם חבר או חברה הוא פתרון מצוין. יש המון יתרונות לאימון עם חברים. אימונים כאלה בדרך כלל מהנים יותר ויעילים יותר, מכיוון שהצדדים מעודדים זה את זה להמשיך ולעבוד. אז אם יש לכם חבר או חברה, שאתם רוצים להתאמן איתם, קבלו דרכים שיעזרו להם להשתכנע.

  • מה המוטיבציה שלהם?
    כדי להסביר להם למה כל כך חשוב להתאמן, נסו להבין מה יכולה להיות המוטיבציה שלהם לאימון. האם יש להם מטרות מסוימות שהם רוצים להשיג? אם הם רוצים, למשל, לרדת במשקל, שילוב של ספורט בנוסף לדיאטה יעזור להם להגיע למטרה מהר יותר. אם הם רוצים לשנות אורח חיים ולעבור לחיות בריא יותר, הסבירו להם את היתרונות הבריאותיים שבשגרת אימונים קבועה. אם יש להם מטרה מסוימת, סיכוי גדול שכל מה שהם צריכים זה רק דחיפה קטנה ממישהו שיעזור להם להתחיל להתאמן.


  • ספורט יכול להיות מהנה
    הרבה אנשים שמסרבים להתאמן רואים את הספורט כעינוי. זה הזמן להראות לחברים שלכם שספורט יכול להיות כיף. אם הם שונאים חדרי כושר, אין טעם לגרור אותם לשם. במקום חדר כושר, נסו לצאת איתם לטיול אופניים, להליכה מהירה בשכונה או פשוט לכו לרקוד. ברגע שהם יתחילו לזוז, יהיה הרבה יותר קל לשכנע אותם לנסות גם סוגי אימונים אחרים.


  • בקשו מהם לנסות פעם אחת
    אם הם מסרבים לניסיונות השכנוע שלכם להירשם לחדר הכושר הקרוב, בקשו מהם לנסות רק פעם אחת. בלי התחייבויות, בלי הבטחות. אם אתם חברים בחדר כושר או בבריכה, ייתכן שתוכלו לקבל כניסה חופשית חד-פעמית עבור חבר או חברה. נצלו את הכניסה הזאת כדי לגרום לחבר שלכם לנסות להתאמן איתכם פעם אחת. נסו להפוך את האימון למהנה, ואל תתעקשו על אימון קשה ומפרך, כדי שהם לא יישברו כבר בניסיון הראשון. אם הם יהנו, סיכוי גדול שירצו לבוא איתכם גם בפעם הבאה.
  • אתגר משותף
    אין כמו תחרות, כדי לגרום לאנשים לעשות משהו שהם לא ניסו עדיין. הזמינו את החבר או החברה שלכם לאתגר ספורטיבי משותף. זה יכול להיות אתגר קל יחסית – מי מכם יכול לקפוץ בחבל 30 פעמים בזמן קצר יותר? כמה כפיפות בטן אתם יכולים לעשות בדקה? כדי להפוך את הספורט לשגרה, תוכלו גם לנסות להירשם יחד לתחרות, כמו תחרות ריצה למשל, שדורשת אימונים קבועים למשך זמן ארוך.

אז קדימה, עברו לבגדי ספורט, קחו איתכם מגבת ואל תשכחו לקחת גם 2 בקבוקים עם משקה אלוורה של הרבלייף, שיעזור לשניכם לשמור על כמות הנוזלים היומית המומלצת, וצאו יחד לאימון משותף.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
14-07-2020
מתכון להכנת מוס קוקוס ומנגו
תזונה
09-07-2020
מה עם הקפה והשייק? קבלו 8 תחליפים שאתם יכולים ליהנות מהם במקום חלב וגם לשמור על הבריאות שלכם.
מתכונים
07-07-2020
מתכון להכנת חטיפי חלבון שוקולד שקדים
תזונה
05-07-2020
ב-7 ליולי מציינים בכל העולם את יום השוקולד הבינלאומי. אז מה לעשות כדי לא להתמכר לקוביה השובבה, ומה עדיף לאכול במקום.
טיפוח
02-07-2020
אם התזונה שלנו לקויה, והמצב הנפשי שלנו לא בשיאו, קרוב לוודאי שהעור לא יראה מושלם כמו שאנחנו חולמות. ניתן לטפל באקנה בעזרת תזונה.
מתכונים
30-06-2020
מתכון להכנת חטיפי שיבולת שועל עשירים בחלבון
ספורט
28-06-2020
הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כדי להתחטב מהר. האם גם אתם עושים את הטעויות האלו? נסו למנוע אותן.
מתכונים
23-06-2020
מתכון להכנת קערת שייק תות ופירות יער