איך להמשיך להתאמן גם כשלא ממש מתחשק

גם אלה שמכורים לספורט מוצאים את עצמם לפעמים בלי חשק לקום ולהתאמן. בואו להחזיר לעצמכם את החשק

לא תמיד קל להקים את עצמנו ולצאת להתאמן. לפעמים היציאה לאימון קשה יותר מהאימון עצמו. לפעמים אפילו אם כיוונתם שעון והכנתם מראש את התיק עם הבגדים וכל מה שאתם צריכים לאימון, ברגע האמת אתם פשוט מכבים את השעון ומסתובבים לצד השני. במקום לכעוס על עצמכם ששוב הפסדתם אימון, הגיע הזמן למצוא מחדש את המוטיבציה לאימון. זה בסדר לדלג על אימון מדי פעם, כל עוד זה לא הופך להרגל. אז כדי לתת להם קצת השראה לאימון הבא, קבלו טיפים שיעזרו לכם להמשיך להתאמן גם כשפחות מתחשק לכם.

  • קצרו את זמן האימון
    אתם אחרי יום ארוך בעבודה, ופשוט לא רואים את עצמכם מתאמנים שעה וחצי עכשיו? אין בעיה, קחו החלטה שאתם מתאמנים רק 10 דקות או רבע שעה. סיכוי גדול שאחרי שתתחילו, לא תהיה לכם בעיה להתאמן גם שעה וחצי, אבל אפילו אם לא, ותתאמנו רק 10 דקות, זה בסדר גמור. כל אימון עדיף על לא להתאמן בכלל. צאו לסיבוב הליכה מהיר סביב הבית, שימו מוזיקה וריקדו בבית או רכבו על האופניים לטיול קצר עד הסופר ובחזרה. זה לא באמת משנה מה אתם עושים – כל עוד אתם זזים, תהיו בטוחים שמחר יהיה לכם קל יותר לבצע אימון ארוך ויעיל יותר.
  • מוזיקה עושה את ההבדל
    הכינו מראש פלייליסט עם שירים שאתם אוהבים במיוחד, ודאגו שהפלייליסט יתאים למשך האימון שאתם מתכננים. יהיה לכם הרבה יותר קל לצאת להתאמן, אם תוכלו להגיד לעצמכם שאתם בכלל הולכים להקשיב עכשיו במשך שעה למוזיקה האהובה עליכם. כדאי לבחור שירים מקפיצים ומלאי אנרגיה, שיעזרו לכם לשכנע את עצמכם לזוז ולהתאמן.


  • מצאו מישהו להתאמן איתו
    אם אין לכם עדיין מישהו להתאמן איתו, זה הזמן למצוא מישהו כזה. הרבה יותר קשה לבטל אימון, כשאתם יודעים שהאימון של מישהו אחר תלוי בכם. לא יצא לכם לשבת ולדבר עם החבר הכי טוב כבר הרבה זמן? זה בדיוק הזמן להזמין אותו לאימון. תוכלו להתאמן יחד, ליהנות מהחברה המשותפת ואחרי האימון לצאת יחד לסרט או לבית קפה ולהמשיך את הבילוי.


  • צפו בסרטוני אימונים
    יש משהו בסרטוני אימונים שגורם לנו לרצות לקום ולהתאמן בעצמנו. כשאתם חסרי חשק ואתם רק רוצים לשבת על הספר ולבהות במסך, חפשו ביוטיוב סרטונים של אימונים שונים, ותראו איך החשק חוזר אליכם. משהו במוח שלנו גורם לנו לרצות לעשות את מה שאנחנו רואים, ובלי שתשימו לב, תגלו שגם אתם זזים על המושב.
  • הבטיחו לעצמכם משהו טעים (ובריא) אחרי האימון
    הכינו לכם פינוק והחליטו שאתם אוכלים אותו רק אחרי האימון. אל תתפתו לפינוקים עתירי סוכר וקלוריות, אפשר ליהנות גם מפינוק טעים, אבל בריא. נסו למשל את חטיפי החלבונים של הרבלייף. הם מגיעים ב-3 טעמים שונים (שוקולד בוטנים, וניל שקדים ולימון), מכילים 10 גרם חלבונים בתוספת של סיבים מסיסים, וכל חטיף מכיל רק 140 קלוריות. השילוב שבין חלבונים לפחמימות בחטיף יעזור לכם לשמור על אנרגיה לאורך זמן, והטעם ישכנע אתכם לצאת לאימון גם למחרת.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
02-04-2020
במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו , מאמר זה יעזור לכם בהשגת יעדי הכושר ובשיפור הזוגיות שלכם - בו זמנית!
מתכונים
31-03-2020
מתכון להכנת מרק כרובית בניחוח כורכום
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.
ספורט
19-03-2020
אם תשאלו את המנטורים והקואוצ'רים המצליחים בעולם אם הם תמיד היו מאושרים, הם יגידו לכם שלא. אז מהם סודות האושר לפי האנשים המצליחים?
מתכונים
17-03-2020
מתכון להכנת שייק שוקולד עוגיות ואגוזי לוז
טיפוח
15-03-2020
לא משנה לאיזה סוג זיהום אוויר אתם נחשפים, כל צורות הזיהום מצטברות על עורכם ויוצרות מחסום לא בריא. קבלו את הטיפים להגנה על העור מפני זיהום אוויר