איך להמשיך להתאמן גם כשלא ממש מתחשק

גם אלה שמכורים לספורט מוצאים את עצמם לפעמים בלי חשק לקום ולהתאמן. בואו להחזיר לעצמכם את החשק

לא תמיד קל להקים את עצמנו ולצאת להתאמן. לפעמים היציאה לאימון קשה יותר מהאימון עצמו. לפעמים אפילו אם כיוונתם שעון והכנתם מראש את התיק עם הבגדים וכל מה שאתם צריכים לאימון, ברגע האמת אתם פשוט מכבים את השעון ומסתובבים לצד השני. במקום לכעוס על עצמכם ששוב הפסדתם אימון, הגיע הזמן למצוא מחדש את המוטיבציה לאימון. זה בסדר לדלג על אימון מדי פעם, כל עוד זה לא הופך להרגל. אז כדי לתת להם קצת השראה לאימון הבא, קבלו טיפים שיעזרו לכם להמשיך להתאמן גם כשפחות מתחשק לכם.

  • קצרו את זמן האימון
    אתם אחרי יום ארוך בעבודה, ופשוט לא רואים את עצמכם מתאמנים שעה וחצי עכשיו? אין בעיה, קחו החלטה שאתם מתאמנים רק 10 דקות או רבע שעה. סיכוי גדול שאחרי שתתחילו, לא תהיה לכם בעיה להתאמן גם שעה וחצי, אבל אפילו אם לא, ותתאמנו רק 10 דקות, זה בסדר גמור. כל אימון עדיף על לא להתאמן בכלל. צאו לסיבוב הליכה מהיר סביב הבית, שימו מוזיקה וריקדו בבית או רכבו על האופניים לטיול קצר עד הסופר ובחזרה. זה לא באמת משנה מה אתם עושים – כל עוד אתם זזים, תהיו בטוחים שמחר יהיה לכם קל יותר לבצע אימון ארוך ויעיל יותר.
  • מוזיקה עושה את ההבדל
    הכינו מראש פלייליסט עם שירים שאתם אוהבים במיוחד, ודאגו שהפלייליסט יתאים למשך האימון שאתם מתכננים. יהיה לכם הרבה יותר קל לצאת להתאמן, אם תוכלו להגיד לעצמכם שאתם בכלל הולכים להקשיב עכשיו במשך שעה למוזיקה האהובה עליכם. כדאי לבחור שירים מקפיצים ומלאי אנרגיה, שיעזרו לכם לשכנע את עצמכם לזוז ולהתאמן.


  • מצאו מישהו להתאמן איתו
    אם אין לכם עדיין מישהו להתאמן איתו, זה הזמן למצוא מישהו כזה. הרבה יותר קשה לבטל אימון, כשאתם יודעים שהאימון של מישהו אחר תלוי בכם. לא יצא לכם לשבת ולדבר עם החבר הכי טוב כבר הרבה זמן? זה בדיוק הזמן להזמין אותו לאימון. תוכלו להתאמן יחד, ליהנות מהחברה המשותפת ואחרי האימון לצאת יחד לסרט או לבית קפה ולהמשיך את הבילוי.


  • צפו בסרטוני אימונים
    יש משהו בסרטוני אימונים שגורם לנו לרצות לקום ולהתאמן בעצמנו. כשאתם חסרי חשק ואתם רק רוצים לשבת על הספר ולבהות במסך, חפשו ביוטיוב סרטונים של אימונים שונים, ותראו איך החשק חוזר אליכם. משהו במוח שלנו גורם לנו לרצות לעשות את מה שאנחנו רואים, ובלי שתשימו לב, תגלו שגם אתם זזים על המושב.
  • הבטיחו לעצמכם משהו טעים (ובריא) אחרי האימון
    הכינו לכם פינוק והחליטו שאתם אוכלים אותו רק אחרי האימון. אל תתפתו לפינוקים עתירי סוכר וקלוריות, אפשר ליהנות גם מפינוק טעים, אבל בריא. נסו למשל את חטיפי החלבונים של הרבלייף. הם מגיעים ב-3 טעמים שונים (שוקולד בוטנים, וניל שקדים ולימון), מכילים 10 גרם חלבונים בתוספת של סיבים מסיסים, וכל חטיף מכיל רק 140 קלוריות. השילוב שבין חלבונים לפחמימות בחטיף יעזור לכם לשמור על אנרגיה לאורך זמן, והטעם ישכנע אתכם לצאת לאימון גם למחרת.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
15-08-2019
בואו לגלות איך הנשים הפופולריות בעולם שומרות על אורח החיים והגזרה שלהן.
מתכונים
13-08-2019
מתכון לקערת ארוחת בוקר
ספורט
08-08-2019
קבלו את הדרכים היצירתיות שיחזירו לכם את המוטיבציה, ויעזרו לכם לצאת להתאמן עוד היום.
מתכונים
06-08-2019
מתכון להכנת שייק אננס בננה תרד ופטרוזיליה
תזונה
04-08-2019
הסיבות הבאות יגרמו לכם להכניס את הסלק לתפריט היומי שלכם
מתכונים
29-07-2019
מתכון להכנת ארטיק בטעם אפרסק אבטיח