5 דרכים מעולות להיכנס למצב רוח של כושר

רוצים לנהל אורח חיים בריא ופעיל? הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא ליצור לעצמכם הרגלים בריאים ושגרה שתומכת באורח חיים כזה. במקום להישאב לתשישות של אחרי החגים, קומו מהספה והתחילו להזיז את הגוף. ברגע שתהפכו את הכושר להרגל יומיומי, תוכלו ליהנות מאורח חיים פעיל ובריא ומהתחושה הטובה שמתלווה לאורח חיים כזה. קבלו 5 דרכים מעולות שיעזרו לכם לנער מעליכם את התשישות ולהיכנס למצב רוח של כושר.

  • צאו החוצה
    אחד היתרונות הכי גדולים של ישראל הוא מזג האוויר. יש לנו מעט מאוד ימים גשומים והרבה ימים נעימים עם שמש מלטפת. הרבה יותר נעים להתאמן בחוץ מאשר בבית או בחדר כושר סגור, והרבה יותר קל להתמסר לשגרת אימונים שכוללת הליכה או ריצה בחוץ, מול נוף משתנה, מאשר כזו שסוגרת אתכם על ההליכון בחדר הכושר. בין אם אתם מעדיפים טיול בשדות או בפארק או הליכה מהירה ברחובות הסואנים של העיר, צאו החוצה וצרו לעצמכם שגרת אימונים שמבוססת על זמן חוץ.


  • מוזיקה להעלאת מצב הרוח
    אין כמו מוזיקה טובה כדי להכניס אתכם למצב רוח של כושר. מוזיקה יכולה להשפיע על התחושות שלכם וגם על האימון שלכם. בחרו מוזיקה מקפיצה שאתם אוהבים, כדי להכניס אתכם למצב הרוח הנכון לקראת אימון קשה במיוחד. מוזיקה רגועה ושקטה תעזור להוריד את רמת הסטרס שלכם, אם אתם בוחרים באימון יוגה או מתיחות. בכל מקרה הקפידו לבחור במוזיקה שאתם אוהבים, כזו שעושה לכם טוב על הלב. מוזיקה שאתם אוהבים יכולה לגרום לכם לקום מהכסא ולהתחיל להתאמן, גם ביום מעייף במיוחד.


  • השתמשו בריחות כדי להשפיע על מצב הרוח
    במקום ריח של זיעה, הולכים על ריח של לבנדר או מנטה! לריחות יש השפעה גדולה על מצב הרוח שלנו, ואין ספק שריח של זיעה לא יעזור לכם לרצות להמשיך להתאמן. לכן בחרו ריחות שיכולים להשפיע על רמות האנרגיה שלכם והשתמשו בהם כדי לקום מהספה ולהיכנס לכושר. ריחות מסוימים מתאימים לסוגים מסוימים של ספורט. כך, למשל, ריח של לבנדר ידוע כמרגיע ומשקיט, ולכן מתאים להרחה לפני אימון היוגה שלכם. ריח של מנטה, לעומת זאת, ממריץ ומתאים לסוגי כושר אנרגטיים יותר, וריח של לימון מעודד ומרומם, ולכן הוא מתאים במיוחד לפני האימון.


  • התענגו על האוכל של אחרי האימון
    קצת שוחד לא הרג אף אחד, לכן הכינו לעצמכם מראש חטיפים מפנקים לאחרי האימון. אנחנו לא מדברים, כמובן, על חטיפים מעובדים או עתירי סוכר, שרק יגרמו לכם להרגיש רע עם עצמכם, אלא על חטיפים בריאים וטעימים שאפשר להכין בקלי קלות. תמיד נעים לאכול אוכל שנראה טוב, לכן הקפידו גם על הנראות של האוכל שאתם מכינים לעצמכם. עם קצת יצירתיות, תוכלו להכין יופי של אוכל – גם בריא, גם טעים וגם תאווה לעיניים.


  • קחו לכם חבר לדרך
    הרבה יותר קל להיכנס למצב רוח של כושר, כשיש מישהו שעוזר לכם לקבל מוטיבציה לאימון. מצאו לעצמכם חבר או חברה, שגם רוצים להתחיל בשגרת אימונים, וקבעו לצאת לאימונים יחד. המחויבות לאימון תהיה פשוטה יותר, כשאתם יכולים לחזק זה את זה ברגעים של קושי. גם אם לא מתאפשר לכם לצאת פיזית יחד לאימון בכל פעם, ודאו שכל אחד מכם מתאמן בנפרד, ודברו לפני ואחרי האימון, כדי לשמור מפני מעידות. חזקו זה את זה ברגעים של קושי, המחויבות לכושר תהיה פשוטה יותר יחד.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
09-04-2020
ההצלחה האישית שלכם תלויה רק בכם. ברגע שתתחילו לנהל רישום קבוע ומדויק של פעילות הכושר שלכם, תוכלו לראות שהתנודות בתוכנית האימונים שלכם הן נחלת העבר! קחו שליטה על תוכנית הכושר שלכם באמצעות יומן פעילות ולמדו כיצד להתאים את הפעילות לאישיות ולמחויבויות שלכם, כדי שתוכלו להשיג את היעדים שלכם!
מתכונים
07-04-2020
מתכון להכנת שייק קפה ושקדים
ספורט
05-04-2020
מי שיהיה פעיל במהלך החג והחופשה, יקטין את הסיכון להשמנה וישפר את הבריאות שלו. קבלו את הטריקים החשובים.
ספורט
02-04-2020
במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו , מאמר זה יעזור לכם בהשגת יעדי הכושר ובשיפור הזוגיות שלכם - בו זמנית!
מתכונים
31-03-2020
מתכון להכנת מרק כרובית בניחוח כורכום
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.