לחזור לכושר אחרי החורף

יש כמה סוגי אימון קפיצה שתוכלו לנסות:

  • אימון קפיצה אנכית מומלץ עבור אלה מכם המעוניינים לבנות כוח מתפרץ, מהירות וכוח. תוכלו למצוא כמה סרטוני וידאו מרשימים למדי באינטרנט.
  • אם החלטתם שקפיצה אנכית לא מתאימה לכם, גם לניתוק הרגליים מהקרקע בדרכים אחרות יש יתרונות רבים עבור הבריאות והכושר שלכם. בנוסף, אתם לא חייבים ללכת למכון הכושר כדי ליהנות מהם.
  • אפשרויות הקפיצה נעות בין שילוב קפיצות כוכב פשוטות ועד ברפי בעצימות גבוהה יותר באימונים שלכם; אבל הבחירה האישית שלנו היא אימון קפיצה בחבל.
  • קפיצה בחבל היא בעצם דילוג למבוגרים. אנחנו אוהבים לקפוץ בחבל כי זוהי דרך פשוטה, זמינה, ללא עלויות שתכניס אתכם לכושר. בנוסף, זה כיף גדול. ואנחנו לא לבד: קפיצה בחבל היא מרכיב עיקרי בשגרת האימונים של מאמנים אישיים, מתאגרפים מקצועיים וסלבריטאים כמו קייטי פרי, ג'ייק ג'ילנהול וסילבסטר סטאלון.

אז קחו חבל קפיצה והתחילו לקפוץ!


5 סיבות לקפוץ בחבל:

  1. אין צורך בציוד יקר או בחברות במכון כושר. תוכלו לקפוץ בכל מקום בו יש מקום, בחוץ וגם בבית.
  2. קפיצה בחבל מאפשרת אימון גוף מלא המפעיל את שרירי הבטן, הרגליים, הכתפיים והזרועות.
  3. תוכנית אימונים קבועה המשלבת קפיצה בחבל תסייע בבניית טונוס השרירים בפלג הגוף התחתון והעליון.
  4. תוכלו לקפוץ בקצב שמתאים לכם, מה שהופך את הקפיצה בחבל לאימון נפלא בכל רמות הכושר. אנחנו ממליצים לשלב גם מוזיקה קצבית.
  5. ואחרון חביב – זה פשוט כיף!



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.
מתכונים
31-12-2019
מתכון לטראפלס שוקולד בוטנים
ספורט
29-12-2019
חיטוב הגוף, הכנה לקראת תחרות חשובה או שיפור סיבולת לב ריאה? בחרו את האימון המתאים לכם והגדירו מטרה ויעדים ברורים בהתאם.