לחזור לכושר אחרי החורף

יש כמה סוגי אימון קפיצה שתוכלו לנסות:

  • אימון קפיצה אנכית מומלץ עבור אלה מכם המעוניינים לבנות כוח מתפרץ, מהירות וכוח. תוכלו למצוא כמה סרטוני וידאו מרשימים למדי באינטרנט.
  • אם החלטתם שקפיצה אנכית לא מתאימה לכם, גם לניתוק הרגליים מהקרקע בדרכים אחרות יש יתרונות רבים עבור הבריאות והכושר שלכם. בנוסף, אתם לא חייבים ללכת למכון הכושר כדי ליהנות מהם.
  • אפשרויות הקפיצה נעות בין שילוב קפיצות כוכב פשוטות ועד ברפי בעצימות גבוהה יותר באימונים שלכם; אבל הבחירה האישית שלנו היא אימון קפיצה בחבל.
  • קפיצה בחבל היא בעצם דילוג למבוגרים. אנחנו אוהבים לקפוץ בחבל כי זוהי דרך פשוטה, זמינה, ללא עלויות שתכניס אתכם לכושר. בנוסף, זה כיף גדול. ואנחנו לא לבד: קפיצה בחבל היא מרכיב עיקרי בשגרת האימונים של מאמנים אישיים, מתאגרפים מקצועיים וסלבריטאים כמו קייטי פרי, ג'ייק ג'ילנהול וסילבסטר סטאלון.

אז קחו חבל קפיצה והתחילו לקפוץ!


5 סיבות לקפוץ בחבל:

  1. אין צורך בציוד יקר או בחברות במכון כושר. תוכלו לקפוץ בכל מקום בו יש מקום, בחוץ וגם בבית.
  2. קפיצה בחבל מאפשרת אימון גוף מלא המפעיל את שרירי הבטן, הרגליים, הכתפיים והזרועות.
  3. תוכנית אימונים קבועה המשלבת קפיצה בחבל תסייע בבניית טונוס השרירים בפלג הגוף התחתון והעליון.
  4. תוכלו לקפוץ בקצב שמתאים לכם, מה שהופך את הקפיצה בחבל לאימון נפלא בכל רמות הכושר. אנחנו ממליצים לשלב גם מוזיקה קצבית.
  5. ואחרון חביב – זה פשוט כיף!



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
15-08-2019
בואו לגלות איך הנשים הפופולריות בעולם שומרות על אורח החיים והגזרה שלהן.
מתכונים
13-08-2019
מתכון לקערת ארוחת בוקר
ספורט
08-08-2019
קבלו את הדרכים היצירתיות שיחזירו לכם את המוטיבציה, ויעזרו לכם לצאת להתאמן עוד היום.
מתכונים
06-08-2019
מתכון להכנת שייק אננס בננה תרד ופטרוזיליה
תזונה
04-08-2019
הסיבות הבאות יגרמו לכם להכניס את הסלק לתפריט היומי שלכם
מתכונים
29-07-2019
מתכון להכנת ארטיק בטעם אפרסק אבטיח