5 דרכים יעילות לשריפת שומן מהירה יותר

אימון סיבולת יכול לסייע בשריפת שומן.

גופנו נוטה באופן טבעי לשרוף שומן כמקור דלקאך האם תהיתם אי פעם אם אתם יכולים לאמן את גופכם לשרוף שומן ביעילות רבה יותרהיוםאני אתן לכם כמה טיפים על האופן בו אתם יכולים לאמן את הגוף שלכם לשרוף שומן טוב יותר.

היוםאני רוצה לחלוק אתכם כמה דרכים נהדרות שיגרמו לגוף שלכם להפוך למכונת שריפת שומן יעילה יותרלעיתים קרובות כל כך בחיים העמוסים שלנו אנחנו רוצים לשמוע על תיקונים מהירים או על קיצורי דרך להשגת מטרות הבריאות והכושר שלנואך לפעמיםפינוי זמן נוסף ותכנון מראש של שגרת הכושר שלכם יוכלו לסייע לכם בהשגת תוצאות טובות יותר ולשרוף שומן מהר יותר.



כאתלטית העוסקת בספורט מבוסס מהירותמעולם לא נמניתי על מעריצי אימוני הסיבולתהמחשבה על לרוץ או ללכת במשך יותר מ-60 דקות נשמעה כמו עינויאך לאחר שילדתי את ילדייהבנתי כי לאימונים ארוכים יותר מדי פעם יש יתרונות משמעותיים… זה לא היה נפלא רק עבור היקף המותניים שליאלא גם עבור הנפש שליעכשיו אני יכולה לומר בכנות שאני מצפה לימים בהם האימונים שלי ארוכים יותרהפלייליסט שלי מוכןואני באמת נהנית מהזמן שלי לבד כשאני רצה בשבילים הארוכיםהסיבולת הקרדיווסקולרית שלי השתפרה באופן דרמטי מאז שהתחלתי את אימוני הסיבולת שליואני מרגישה את ההשפעה החיובית גם על האימונים הקצרים יותר שלי.

ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לשרוף שומןלרדת במשקל ולהתחטבאתם פשוט צריכים להיות מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלכם ולשלב כמה מהטיפים שלי במהלך השבוע.

טיפים שיעזרו לכם לשרוף שומן מהר יותר

  • פנו זמן לאימון סיבולת
    נסו לפנות זמן לאימון אירובי ארוך לפחות פעם בשבועריצההליכה או רכיבה על אופניים בקצב נינוח למשך זמן ארוך יותר היא דרך מצוינת להבטיח שהגוף שלכם שורף שומןהגוף שלכם משתמש בשומן כמקור הדלק שלו עבור מרבית האימונים הארוכיםברגע שתתחילו לדחוף את עצמכם ולהגביר את עוצמת האימון שלכםהגוף שלכם ישרוף פחמימות מאוחסנות כדי להפיק אנרגיהנסו להישאר ברמת עוצמה של 6/10. אני מאמינה כי ל– 90-60 דקות של התמקדות בעצמכם בכל שבוע תהיה השפעה חיובית גם על בריאותכם הנפשית.
  • התנסו באימון אינטרוולים
    אני מעריצה גדולה של אימון אינטרווליםבשל השפעות שריפת השומן לאחר האימוןבמהלך אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה גופכם משתמש בפחמימות כמקור דלקאך תהליך ההתאוששות ישרוף שומןאימון אינטרוולים הוא קצר יותר מאימון בעצימות קבועהותוכלו ליהנות מתוצאות שריפת שומן מדהימות גם עם 30 דקות אימון בלבדנסו להתאמן בסגנון זה פעמיים בשבוע.
  • אימון כוח
    בניית מסת שריר רזה תעזור לכם לשרוף יותר קלוריותאפילו בזמן מנוחההגוף זקוק ליותר קלוריות כדי לשמור על מסת שריר רזה מאשר כדי לשמור על שומןכלומרבניית שריר גורמת לכם להיות שורפי שומן טובים יותר בטווח הארוךאימון כוח גם דוחף את הגוף להתאוששותלכןתוכלו ליהנות מתועלות כפולות וגם תשרפו שומן זמן רב לאחר שתעזבו את חדר הכושר.

מאתסמנתה קלייטון, AFAA , ISSA – סגנית נשיאביצועי ספורט וכושר גופני בהרבלייף העולמית




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
09-04-2020
ההצלחה האישית שלכם תלויה רק בכם. ברגע שתתחילו לנהל רישום קבוע ומדויק של פעילות הכושר שלכם, תוכלו לראות שהתנודות בתוכנית האימונים שלכם הן נחלת העבר! קחו שליטה על תוכנית הכושר שלכם באמצעות יומן פעילות ולמדו כיצד להתאים את הפעילות לאישיות ולמחויבויות שלכם, כדי שתוכלו להשיג את היעדים שלכם!
מתכונים
07-04-2020
מתכון להכנת שייק קפה ושקדים
ספורט
05-04-2020
מי שיהיה פעיל במהלך החג והחופשה, יקטין את הסיכון להשמנה וישפר את הבריאות שלו. קבלו את הטריקים החשובים.
ספורט
02-04-2020
במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו , מאמר זה יעזור לכם בהשגת יעדי הכושר ובשיפור הזוגיות שלכם - בו זמנית!
מתכונים
31-03-2020
מתכון להכנת מרק כרובית בניחוח כורכום
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.