לטיול יצאנו – איך להגן ולשמור על עצמכם בפיקניק

יוצאים לפיקניק בים או לטיול עם חברים? אל תשכחו לארוז כל מה שצריך כדי לשמור על עצמכם

בין אם אתם נופשים בארץ או בחו"ל, יוצאים לחופש של שבוע או סתם לפיקניק עם כל המשפחה או חברים, חשוב לזכור מה כדאי לקחת איתכם, כדי לוודא שתיהנו ולא תסבלו בפיקניק ובטיול שלכם.

  • מגנים על העור
    פורשים מחצלת על הדשא או על החול, נשכבים עם ספר או פשוט עוצמים עיניים ונהנים מהשמש. אין כמו פיקניק, נכון? אבל הדבר האחרון שאתם רוצים זה למצוא את עצמכם בסוף יום כזה שרופים ואדומים מכף רגל ועד ראש. הדבר הראשון שנכנס לסל הפיקניק, עוד לפני האוכל והמחצלת, זה קרם ההגנה שלכם. השתמשו בקרם הגנה עם מקדם הגנה 15 לפחות ומרחו את הקרם על העור כחצי שעה לפני שאתם יוצאים לשמש, כדי להבטיח שלקרם ההגנה יהיה מספיק זמן לפעול ולהגן על העור שלכם בצורה הטובה ביותר. קרם לחות לפנים של הרבלייף עם מקדם הגנה 30 SPF הוא בחירה מעולה, הוא יגן על העור הפנים שלכם מפני קרינת השמש וגם יעניק לעור לחות וויטמינים חיוניים. אם לא נשמרתם ומצאתם את עצמכם שלוקים וכואבים בסוף היום, מרחו על העור ג'ל מרגיע HERBAL ALOE של הרבלייף. הג'ל, שמועשר באלוורה ובצמחי מרפא, יעזור להעניק לעור לחות ולהרגיע את הצריבה.


  • מגנים על העיניים
    לא רק על העור חשוב להגן, גם העיניים שלנו עלולות להיפגע מהשמש. משקפי שמש הם לא רק הצהרה אופנתית, הם גם מצרך חיוני בחודשים החמים. חשיפה רבה לשמש עלולה לגרום לקמטוטים סביב העיניים – שימוש קבוע במשקפי שמש יכול לעזור בעיכוב הופעת קמטים כאלה. משקפי שמש איכותיים גם יגנו על העיניים שלכם מפני קרינה אולטרה-סגול שעלולה לגרום לכוויות בקרנית ולפגיעה קשה בעיניים. כשאתם קונים משקפי שמש, ודאו שהם לא רק מתאימים לטרנד האופנתי הנוכחי, אלא שהם גם חוסמים במאה אחוז קרני UVA וקרני UVB.


  • מגנים על הראש
    פיקניק בים או בפארק הוא תירוץ מצוין לחבוש סופסוף את הכובע המגניב שקניתם לפני חודשיים. כובע לא רק מספק צל לפנים, אלא גם מגן על הקרקפת והשיער שלכם מפני קרינת UV, שעלולה לפגוע בכם ולייבש את השיער שלכם. כדי לשמור על השיער רך, אתם יכולים להרטיב אותו מעט ולהוסיף מעט קרם לשיער או מרכך לפני שאתם חובשים את הכובע.
  • שומרים על הגוף
    הגיע הזמן להתמקד בחלק החשוב – מה אוכלים בפיקניק? קל להתפתות להביא איתכם חטיפים מעובדים ומאכלים לא בריאים, אבל אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו מהפיקניק אפילו יותר אם תדעו ששמרתם על הגוף שלכם ולא נפלתם למלכודות של אוכל לא בריא. הביאו איתכם ירקות ופירות חתוכים – הרבה יותר פשוט וכיף לאכול אותם כשהם כבר חתוכים, פרוסים ומוכנים לאכילה. אם אתם רוצים ארוחה של ממש ולא סתם נשנוש, תוכלו להוסיף גם גבינות ולחם פרוס מדגנים מלאים, ביצים וסלטים שאתם אוהבים במיוחד. ואל תשכחו לארוז גם מים, והרבה. השמש קופחת, חם בחוץ וגם אם אתם לא מרגישים את זה, אם לא תקפידו על שתייה מרובה, אתם עלולים להתייבש.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
09-04-2020
ההצלחה האישית שלכם תלויה רק בכם. ברגע שתתחילו לנהל רישום קבוע ומדויק של פעילות הכושר שלכם, תוכלו לראות שהתנודות בתוכנית האימונים שלכם הן נחלת העבר! קחו שליטה על תוכנית הכושר שלכם באמצעות יומן פעילות ולמדו כיצד להתאים את הפעילות לאישיות ולמחויבויות שלכם, כדי שתוכלו להשיג את היעדים שלכם!
מתכונים
07-04-2020
מתכון להכנת שייק קפה ושקדים
ספורט
05-04-2020
מי שיהיה פעיל במהלך החג והחופשה, יקטין את הסיכון להשמנה וישפר את הבריאות שלו. קבלו את הטריקים החשובים.
ספורט
02-04-2020
במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו , מאמר זה יעזור לכם בהשגת יעדי הכושר ובשיפור הזוגיות שלכם - בו זמנית!
מתכונים
31-03-2020
מתכון להכנת מרק כרובית בניחוח כורכום
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.