פעילים בחופש הגדול

עודדו את הילדים שלכם להיות פעילים בחופש הגדול עם פעילויות כושר קיציות אלה.

מאת: סמנתה קלייטון, AFAA, ISSA – מנהלת בכירה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית



ישנה שאלה שהורים רבים, ואני ביניהם, מתמודדים עמה בכל פעם שהילדים יוצאים לחופשה ארוכה מבית הספר: כיצד נוכל לוודא שהילדים שלנו פעילים גם בחופש? התשובה מתחילה בבחירת פעילויות הספורט המתאימות לגילם.זהו מאמץ כדאי, משום שפעילות גופנית לא רק שומרת על הילדים שלכם פעילים ובריאים, היא טומנת בחובה יתרונות שיסייעו להם גם לאחר החזרה לבית הספר, דוגמת שיפור הביצועים שלהם בכיתה. רמות גבוהות יותר של פעילות גופנית מקושרות גם לריכוז וזיכרון טובים יותר אצל תלמידים.

המפתח הוא תכנון קדימה, קבלו כמה טיפים שאני מיישמת עם הילדים שלי:

  • דילוגים, ניתורים וקפיצות (3-6 שנים)
    עבור ילדים צעירים יותר בני 6-3, חשוב להקפיד שהפעילויות הספורטיביות יהיו מהנות ויסייעו להם בבניית הביטחון העצמי ובפיתוח מיומנויות מוטוריות בסיסיות.
    דילוגים, ניתורים, קפיצות וטיפוס, כמו גם שימוש בכדורים וחישוקים הן דרכים נפלאות לפיתוח מיומנויות מוטוריות. הקיץ הוא גם הזמן המושלם עבור ילדים צעירים ללימוד שחייה. ואם הם לא אוהבים מים בשלב זה, ביקור במגרש המשחקים, שימוש במתקנים ומשחק עם ילדים אחרים הן אפשרויות מצוינות לפעילות מהנה.


  • ספורט קבוצתי ופעילויות אינדיבידואליות (6-12 שנים)
    בגילים אלה, הילדים שלכם הופכים מודעים יותר לתחומי העניין האינדיבידואליים שלהם. יש לקחת זאת בחשבון ולעודד אותם לעסוק בענפי ספורט המותאמים לגילם, אישיותם ויכולותיהם.
    אם הילדים שלכם אוהבים תחרות בריאה וספורט קבוצתי, כדורסל, כדורגל או כדורעף הן אופציות נפלאות. עבור ילדים מופנמים יותר, או ילדים שפשוט אוהבים להתאמן לבד נסו ריקוד, ריצה או אתלטיקה.
    לא משנה מה הילדים שלכם מעדיפים, הקפידו לכוון אותם לפעילויות שיאפשרו להם להצליח, ובמקביל לפתח את ההערכה העצמית והיכולות המנטליות שלהם.


  • ספורט קבוצתי (בני נוער)
    עבור בני נוער, הקיץ הוא זמן נפלא להיכנס לכושר ולנסות מגוון סוגי ספורט כדי ללמוד ממה הם נהנים במיוחד.
    עבור שחיינים, הכשרה כעוזר מציל, תוכנית המוצעת על ידי ערים רבות היא אפשרות מצוינת; היא משפרת את הכושר הגופני ומלמדת מיומנויות מצילות חיים.
    לרוב, תספיק פשוט יציאה החוצה לטיול או רכיבה על אופניים, אפשרויות מהנות המספקות פעילות קרדיו-וסקולרית חיונית.


  • הקפידו על בטיחות
    כדי ליהנות מימים שטופי שמש באופן בטוח, ודאו שגם אתם וגם הילדים שלכם מיישמים את הטיפים הבאים:
    1. הימנעו מפעילות גופנית בשעות החמות ביותר של היום.
    2. הקפידו על שימוש במסנן קרינה – הקפידו לחדש את המריחה לאורך היום וחבשו כובע.
    3. הקפידו על שתייה מספקת. קחו איתכם צידנית או הכינו שתייה מספיקה לכל היום (דוגמת מים או משקאות ספורט) כדי לא להתייבש.והצעה אחרונה: התנתקו! הקיץ הוא הזדמנות נפלאה לבלות זמן כמשפחה. במקום טלוויזיה, טאבלטים וסמארטפונים, תכננו ימי פעילות בפארק או טיול על החוף.


עם מעט תכנון, אתם והילדים שלכם תוכלו ליהנות מקיץ בריא יחד.


סמנתה קלייטון

סמנתה קלייטון, AFAA , ISSA – מנהלת בכירה, ראש מחלקת חינוך גופני בהרבלייף העולמית.

סמנתה קלייטון ייצגה את בריטניה באולימפיאדת סידני ב-2000, הן במקצים ל-200 מטר והן ב-4x100m. היא מאמנת כושר אישית מוסמכת המתמחה בכושר קבוצתי, ספורט לילדים ונוער וספורט אתלטי. היא אחראית על כל הפעילויות הספורטיביות ואימוני הכושר עבור המפיצים העצמאיים והעובדים של הרבלייף.

 

https://iamherbalifenutrition.com/fitness/kids-summer-fitness/



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
05-07-2020
ב-7 ליולי מציינים בכל העולם את יום השוקולד הבינלאומי. אז מה לעשות כדי לא להתמכר לקוביה השובבה, ומה עדיף לאכול במקום.
טיפוח
02-07-2020
אם התזונה שלנו לקויה, והמצב הנפשי שלנו לא בשיאו, קרוב לוודאי שהעור לא יראה מושלם כמו שאנחנו חולמות. ניתן לטפל באקנה בעזרת תזונה.
מתכונים
30-06-2020
מתכון להכנת חטיפי שיבולת שועל עשירים בחלבון
ספורט
28-06-2020
הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כדי להתחטב מהר. האם גם אתם עושים את הטעויות האלו? נסו למנוע אותן.
מתכונים
23-06-2020
מתכון להכנת קערת שייק תות ופירות יער
ספורט
21-06-2020
כל אחד יוכל להתאים לעצמו את היוגה שמתאימה לו, והיא מתאימה באמת לכולם בכל הגילאים.
תזונה
18-06-2020
מה לאכול בשיא החום לארוחת צהרים? הקיץ כבר פה והחום הכבד לעיתים גורם לנו לרצות לאכול פחות, בעיקר פחות ארוחות מבושלות. אז מה אוכלים ללאנץ' כדי לספק לגוף את כל הרכיבים התזונתיים מבלי להרגיש נפוחים, עייפים וכבדים? הכנו עבורכם 12 אופציות.
מתכונים
16-06-2020
מתכון להכנת שייק עוגת גבינה