עושים כושר: סדרת סרטונים למתאמנים מתחילים ומתקדמים, חלק ראשון

עושים כושר, חלק ראשון

רוצים להתחיל לעשות כושר? הגעתם למקום הנכון. הכנו במיוחד עבורכם סדרת סרטונים של אימונים למתחילים ולמתקדמים. החלק הראשון לפניכם.

סיימתם את ארוחת החג ונשבעתם שמשבוע הבא אתם חוזרים לכושר? נחשו מה – עכשיו כבר שבוע הבא! למזלכם, הכנו עבורכם סדרת סרטונים של סמנתה קלייטון, מנהלת בכירה, כושר וביצועי ספורט, שתלמד אתכם איך כדאי להתאמן. סדרת הסרטונים מתאימה למתאמנים מתחילים ומתקדמים, והחלק הראשון מוקדש למתחילים שביניכם. אז קדימה, אכלו משהו קטן לפני האימון, ולעבודה!

  1. חימום
    חימום לאימון בעצימות נמוכה, שמתאים למתחילים. 6 דקות החימום שלכם מתחילות עכשיו:

מרגישים שהתחממתם מספיק? מוכנים להתחיל באימון?

  1. אימון קרדיו
    מתחילים את האימון בפעילות קרדיו של 5 דקות. כל תרגיל מבצעים במשך 20 שניות. בסיום הסט הראשון חוזרים שוב על כל התרגילים. האימון קל יחסית ומותאם לרמת מתחילים.

  1. פלג גוף עליון
    החלק השלישי והאחרון של האימון שלנו להיום מתמקד בפלג הגוף העליון. בחלק הזה, שנמשך גם הוא 5 דקות, נשתמש במשקל הגוף שלנו כדי לבצע את האימון. כדי לאתגר את עצמכם, בצעו את הסט הזה 3 פעמים, וכשאתם מרגישים מוכנים, תוכלו גם להוסיף משקולות לאימון.

בחודש הבא – החלק השני של סדרת האימונים. והפעם – עבודה על פלג הגוף התחתון, שרירי הבטן ומתיחות.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
15-08-2019
בואו לגלות איך הנשים הפופולריות בעולם שומרות על אורח החיים והגזרה שלהן.
מתכונים
13-08-2019
מתכון לקערת ארוחת בוקר
ספורט
08-08-2019
קבלו את הדרכים היצירתיות שיחזירו לכם את המוטיבציה, ויעזרו לכם לצאת להתאמן עוד היום.
מתכונים
06-08-2019
מתכון להכנת שייק אננס בננה תרד ופטרוזיליה
תזונה
04-08-2019
הסיבות הבאות יגרמו לכם להכניס את הסלק לתפריט היומי שלכם
מתכונים
29-07-2019
מתכון להכנת ארטיק בטעם אפרסק אבטיח