עושים כושר: סדרת סרטונים למתאמנים מתחילים ומתקדמים, חלק ראשון

עושים כושר, חלק ראשון

רוצים להתחיל לעשות כושר? הגעתם למקום הנכון. הכנו במיוחד עבורכם סדרת סרטונים של אימונים למתחילים ולמתקדמים. החלק הראשון לפניכם.

סיימתם את ארוחת החג ונשבעתם שמשבוע הבא אתם חוזרים לכושר? נחשו מה – עכשיו כבר שבוע הבא! למזלכם, הכנו עבורכם סדרת סרטונים של סמנתה קלייטון, מנהלת בכירה, כושר וביצועי ספורט, שתלמד אתכם איך כדאי להתאמן. סדרת הסרטונים מתאימה למתאמנים מתחילים ומתקדמים, והחלק הראשון מוקדש למתחילים שביניכם. אז קדימה, אכלו משהו קטן לפני האימון, ולעבודה!

  1. חימום
    חימום לאימון בעצימות נמוכה, שמתאים למתחילים. 6 דקות החימום שלכם מתחילות עכשיו:

מרגישים שהתחממתם מספיק? מוכנים להתחיל באימון?

  1. אימון קרדיו
    מתחילים את האימון בפעילות קרדיו של 5 דקות. כל תרגיל מבצעים במשך 20 שניות. בסיום הסט הראשון חוזרים שוב על כל התרגילים. האימון קל יחסית ומותאם לרמת מתחילים.

  1. פלג גוף עליון
    החלק השלישי והאחרון של האימון שלנו להיום מתמקד בפלג הגוף העליון. בחלק הזה, שנמשך גם הוא 5 דקות, נשתמש במשקל הגוף שלנו כדי לבצע את האימון. כדי לאתגר את עצמכם, בצעו את הסט הזה 3 פעמים, וכשאתם מרגישים מוכנים, תוכלו גם להוסיף משקולות לאימון.

בחודש הבא – החלק השני של סדרת האימונים. והפעם – עבודה על פלג הגוף התחתון, שרירי הבטן ומתיחות.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
28-02-2021
אימון בטן ישבן ירכיים ביתי לכל הרמות ב-10 דק בלבד
תזונה
25-02-2021
מדריך פורים בריא - איך לשמור על הבריאות והגזרה ומה לשים במשלוח מנות?
מתכונים
23-02-2021
מתכון להכנת אוזני המן במילוי פרג
ספורט
21-02-2021
איך לשמור על הגיינה מקסימלית בחדר הכושר?
מתכונים
16-02-2021
מתכון להכנת שייק ענבים
ספורט
14-02-2021
זוגיות בריאה: 11 דרכים להכניס את הבריאות לקשר שלכם
ספורט
11-02-2021
משפחה בשיא הכושר: איך מנהלים אורח חיים בריא משפחתי?
ספורט
04-02-2021
דברים חשובים שמתאמנים שוכחים לעשות