8 הטרנדים הבולטים בכושר ובבריאות לשנת 2020

אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, שתינו הרבה שייקים עם סופרפודס ותיעדנו, האינסטגרם הוצף בתמונות שלנו במכון הכושר ומירוצי הריצה היו מלאים מאי פעם, בשנת 2020 אנחנו עולים מדרגת מודעות, מתאמנים חזק יותר אבל בפחות זמן, משלבים את האפליקציות ובכך מוזילים עלויות מכון כושר, רצים עם סיבה טובה, מתחטבים בחופשה ואוכלים כמה שיותר קרוב לטבע. הנה 8 טרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה:

  1. אפליקציות במקום מאמן

בשנים האחרונות, יותר ויותר מאמנים מפתחים אפליקציות, מצלמים את עצמם מאמנים באינסטגרם וביו טיוב, ואנחנו פחות ופחות חייבים לצאת החוצה מהבית כדי להתאמן. אז אם אתם מתאמנים חברתיים, שאוהבים את הדיבורים והפאן שבאווירת הקבוצה, ייתכן שלא תתחברו לטרנד, אבל אם אתם מתאמנים סוליסטיים, שסובלים מחוסר זמן ורוצים לחסוך בעלויות המאמן, השנה תמצאו הרבה יותר אפליקציות ותכניות אימון וירטואליות נוחות שיביאו אתכם לתוצאות הרצויות לכם.

  1. קצר ולעניין

כל המחקרים החדשים מדברים על עדיפות אימונים קצרים ועצימים על פני אימונים ארוכים ומייגעים. האימונים הקצרים תורמים לשריפת קלוריות מוגברת – כמו אימוני היט למיניהם, לחילוף חומרים טוב יותר, וגם יעילים ביותר לאנשים שלא מצליחים למצוא זמן לאימון. עוד נמצא, כי עדיף להתאמן מדי יום למשך 20 דקות, מאשר להתאמן פעמיים בשבוע למשך זמן ארוך של שעה ומעלה. ב-2020 נתאמן יותר, אבל לפחות זמן בכל אימון.

  1. חופשות כושר

אם פעם נסענו לחופשת בטן גב והשארנו את הספורט מאחור לשבוע, אז בשנים האחרונות טרנד החופשות המחטבות תפס תאוצה ומחזיר אותנו ארצה חטובים עם שרירים תפוסים. בשנת 2020 תוכלו למצוא יותר חופשות ספורט ברחבי העולם מענפי כושר שונים החל מריצה ועד לבוט קאמפ וטיולי ניקויי רעלים.



  1. ריצה עם סיבה למסיבה

הריצה הפכה בשנים האחרונות לטרנד סוחף ולוהט, אבל גם היא כבר מאבדת מהקסם שלה כשהמסלולים הופכים לשגרתיים והמירוצים כבר מוצו. הטרנד הבא שמתחיל לתפוס תאוצה וממשיך איתנו גם לשנה הבאה הוא מירוצי הקונספט. זה עובד מעולה במירוצי הבוז'ולה, המשלבים יין וריצה גם יחד, והופכים את החוויה למסיבה, יש ריצות מדבריות, ריצות עם בירות, ריצת חברים בנופים מיוחדים, ריצות שטח מיוחדות ועוד.

  1. כושר בעבודה

הבוס לוחץ מאי פעם ולא משחרר הביתה, אבל גם הבוס מעדיף עובדים חרוצים, נמרצים וחטובים, ולכן, בשנת 2020 הבוסים יבינו שבכדי להשאיר את העובדים יותר שעות בעבודה, יש לספק להם יוגה, פילאטיס, שיעורי חיטוב וספינינג. בפייסבוק וגוגל זה כבר מזמן עניין שבשגרה. בשנים הבאות כבר לא תמצאו משרד שלא מספק שירותי כושר לעובדים.



  1. היט לכל דורש

כמו שאמרנו, שהאימונים הקצרים יכבשו את העולם, הם גם יכנסו לכל מיני אימונים אחרים, כלומר: במקום יוגה, תמצאו יותר יוגה היט, במקום פילאטיס, פילאטיס היט וכו', כשהמטרה היא לקחת את היסודות החשובים מהאימונים הרגועים, ולהכניס להם את אלמנט שריפת השומן מעולם הכושר הפונקציונלי.

  1. הצמחונות עולה שלב

הדיאטה הכי טרנדית בימים אלו היא דיאטת הסירטפוד של אדל, הכוללת מאכלים שאמורים לגרום לנו להיות יותר חטובים וזוהרים כמו יין אדום, פירות יער וכורכום, ודיאטת הצמחונות והטבעונות. מסתמן שבשנת 2020 המודעות לבריאות תעלה שלב, ויותר אנשים יחליפו את הסטייק בסלט עלים ושייק ירוק. הטרנד הבא מדבר על לאכול מאכלים טריים ופחות מעובדים, קרובים לטבע ושתורמים לגוף להישאר קליל ובריא.

 

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא ל-3 בנים, מרתוניסטית ועיתונאית.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
23-02-2020
בין אם אתם מתכננים לרוץ מרתון, חצי מרתון או 10 ק”מ - הנה כמה המלצות שכל רץ צריך לזכור וגם - איך כדאי להתאבזר בהתאם ליום הגדול.
ספורט
20-02-2020
בואו לגלות מתי באמת מתחילים לזכות ולראות את העבודה הקשה על הגוף שלכם
מתכונים
18-02-2020
מתכון לשייק ספורט "לשחרר את החיה"
תזונה
16-02-2020
העונה הקרה בשיאה, והרבה פעמים היא משאירה אותנו בבית עם תיאבון עודף בלי הרבה תנועה. לפניכם 10 טיפים "עשה ואל תעשה".
מתכונים
12-02-2020
מתכון להכנת ולנטיין בראוניז
תזונה
09-02-2020
מעבר לטעמם הנפלא, התותים הם דרך מצוינת להעניק לגופכם מנה של בריאות. הנה כמה עובדות מדהימות על תותים. 
תזונה
06-02-2020
קבלו את 10 הדברים שיחזקו לנו את מערכת החיסון בחורף ויקטינו את הסיכוי לחלות השנה בשפעת
מתכונים
04-02-2020
מתכון לשייק חמאת בוטנים ותותים