8 הטרנדים הבולטים בכושר ובבריאות לשנת 2020

אם שנת 2019 הייתה שנה בה המודעות עלתה, שתינו הרבה שייקים עם סופרפודס ותיעדנו, האינסטגרם הוצף בתמונות שלנו במכון הכושר ומירוצי הריצה היו מלאים מאי פעם, בשנת 2020 אנחנו עולים מדרגת מודעות, מתאמנים חזק יותר אבל בפחות זמן, משלבים את האפליקציות ובכך מוזילים עלויות מכון כושר, רצים עם סיבה טובה, מתחטבים בחופשה ואוכלים כמה שיותר קרוב לטבע. הנה 8 טרנדים שילוו אותנו לשנה הבאה:

  1. אפליקציות במקום מאמן

בשנים האחרונות, יותר ויותר מאמנים מפתחים אפליקציות, מצלמים את עצמם מאמנים באינסטגרם וביו טיוב, ואנחנו פחות ופחות חייבים לצאת החוצה מהבית כדי להתאמן. אז אם אתם מתאמנים חברתיים, שאוהבים את הדיבורים והפאן שבאווירת הקבוצה, ייתכן שלא תתחברו לטרנד, אבל אם אתם מתאמנים סוליסטיים, שסובלים מחוסר זמן ורוצים לחסוך בעלויות המאמן, השנה תמצאו הרבה יותר אפליקציות ותכניות אימון וירטואליות נוחות שיביאו אתכם לתוצאות הרצויות לכם.

  1. קצר ולעניין

כל המחקרים החדשים מדברים על עדיפות אימונים קצרים ועצימים על פני אימונים ארוכים ומייגעים. האימונים הקצרים תורמים לשריפת קלוריות מוגברת – כמו אימוני היט למיניהם, לחילוף חומרים טוב יותר, וגם יעילים ביותר לאנשים שלא מצליחים למצוא זמן לאימון. עוד נמצא, כי עדיף להתאמן מדי יום למשך 20 דקות, מאשר להתאמן פעמיים בשבוע למשך זמן ארוך של שעה ומעלה. ב-2020 נתאמן יותר, אבל לפחות זמן בכל אימון.

  1. חופשות כושר

אם פעם נסענו לחופשת בטן גב והשארנו את הספורט מאחור לשבוע, אז בשנים האחרונות טרנד החופשות המחטבות תפס תאוצה ומחזיר אותנו ארצה חטובים עם שרירים תפוסים. בשנת 2020 תוכלו למצוא יותר חופשות ספורט ברחבי העולם מענפי כושר שונים החל מריצה ועד לבוט קאמפ וטיולי ניקויי רעלים.



  1. ריצה עם סיבה למסיבה

הריצה הפכה בשנים האחרונות לטרנד סוחף ולוהט, אבל גם היא כבר מאבדת מהקסם שלה כשהמסלולים הופכים לשגרתיים והמירוצים כבר מוצו. הטרנד הבא שמתחיל לתפוס תאוצה וממשיך איתנו גם לשנה הבאה הוא מירוצי הקונספט. זה עובד מעולה במירוצי הבוז'ולה, המשלבים יין וריצה גם יחד, והופכים את החוויה למסיבה, יש ריצות מדבריות, ריצות עם בירות, ריצת חברים בנופים מיוחדים, ריצות שטח מיוחדות ועוד.

  1. כושר בעבודה

הבוס לוחץ מאי פעם ולא משחרר הביתה, אבל גם הבוס מעדיף עובדים חרוצים, נמרצים וחטובים, ולכן, בשנת 2020 הבוסים יבינו שבכדי להשאיר את העובדים יותר שעות בעבודה, יש לספק להם יוגה, פילאטיס, שיעורי חיטוב וספינינג. בפייסבוק וגוגל זה כבר מזמן עניין שבשגרה. בשנים הבאות כבר לא תמצאו משרד שלא מספק שירותי כושר לעובדים.



  1. היט לכל דורש

כמו שאמרנו, שהאימונים הקצרים יכבשו את העולם, הם גם יכנסו לכל מיני אימונים אחרים, כלומר: במקום יוגה, תמצאו יותר יוגה היט, במקום פילאטיס, פילאטיס היט וכו', כשהמטרה היא לקחת את היסודות החשובים מהאימונים הרגועים, ולהכניס להם את אלמנט שריפת השומן מעולם הכושר הפונקציונלי.

  1. הצמחונות עולה שלב

הדיאטה הכי טרנדית בימים אלו היא דיאטת הסירטפוד של אדל, הכוללת מאכלים שאמורים לגרום לנו להיות יותר חטובים וזוהרים כמו יין אדום, פירות יער וכורכום, ודיאטת הצמחונות והטבעונות. מסתמן שבשנת 2020 המודעות לבריאות תעלה שלב, ויותר אנשים יחליפו את הסטייק בסלט עלים ושייק ירוק. הטרנד הבא מדבר על לאכול מאכלים טריים ופחות מעובדים, קרובים לטבע ושתורמים לגוף להישאר קליל ובריא.

 

מאת: שרון ינובסקי קפלן – מאמנת כושר וריצה, אמא ל-3 בנים, מרתוניסטית ועיתונאית.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
26-05-2020
מתכון להכנת כדורי גבינה ועגבניות
תזונה
24-05-2020
חג השבועות הפך עם השנים לחג הגבינות, הפשטידות, הקישים ועוגות הגבינה. קבלו את הטריקים שיעזרו לכם לשמור על הגזרה בחג השנה ואיך אפשר לחגוג בריא יותר השנה?
ספורט
21-05-2020
גן שעשועים עשוי להיות מאתגר מאוד ברמת הכושר הגופני. קבלו אימון כושר מעולה שניתן לעשות בעזרת הנדנדה לחיטוב כל הגוף.
מתכונים
19-05-2020
מתכון להכנת משקה מלפפון מנטה
תזונה
17-05-2020
הגוף שלנו מורכב מ-70% מים ואנחנו זקוקים להם לתפקוד המערכות השונות בגוף.
תזונה
14-05-2020
ויטמינים ומינרלים חשובים מאוד לשמירה על בריאותנו. אבל מה קורה כאשר אנחנו לא צורכים מספיק מהם דרך התזונה שלנו?
מתכונים
12-05-2020
מתכון לשייק שוקולד תפוז
ספורט
10-05-2020
מוותרים על החזרה למכון הכושר? בעזרת התרגילים הבאים תוכלו לשמור על גזרה חטובה, גוף חזק ובריא, גם בלי לצאת מהבית ובלי לרכוש שום אביזר.