6 טיפים להיראות נפלא ביום החתונה שלך

מעט מאוד דברים יכולים לגרום לך לרצות להיכנס לכושר, יותר מאשר יום החתונה שלך. אין ספק שיום החתונה הוא יותר מיום רגיל. זה היום בו כל כלה רוצה להיראות ולהרגיש הכי טוב שרק אפשר. אז איך עושים את זה?

חתונה היא עניין מלחיץ. צריך למצוא את המקום המושלם, את הצלם הטוב ביותר, האוכל הכי טעים, סידורי הפרחים הכי יפים, השמלה שתמיד חלמת עליה ומוזיקה משובחת. תכנון החתונה יכול בקלות להפוך לשרשרת של אירועים מלחיצים עבור הזוג הטרי. בנוסף לכל אלה, כלות רבות מוצאות את עצמן תחת לחץ להוריד במשקל, כדי להיכנס לשמלת החתונה המושלמת. כל הלחץ הזה עלול להאט אותך, אבל הדדליין של יום החתונה, שמרחף מעל הראש, יכול לעזור לך למצוא את המוטיבציה להתחיל תכנית תזונה שתתאים לך. 6 הטיפים הבאים יעזרו לך להגיע למטרה – להיראות ולהרגיש טוב יותר ביום המיוחד שלך.

  • החליפי 2 ארוחות ביום בשייק חלבונים
    אני מציעה להחליף את ארוחת הבוקר והצוהריים בשייק חלבונים, שיספק לך כ-20 ג' חלבון ולפחות 200 קלוריות ויעזור לך להרגיש מלאה עד הארוחה הבאה. שייק חלבונים מאוזן מספק את כמות החלבון הנדרשת לצד שליטה בצריכת הקלוריות, מכיוון שאת יודעת בדיוק מה נכנס לגוף שלך. ובעזרת החלבון שיעזור לך להרגיש מלאה, יש סיכוי קטן יותר שתבחרי במזונות פחות בריאים כשאת אוכלת בחוץ עם החברות. במקום לוותר על יציאה מתוך פחד שלא תמצאי מה לאכול או שתתפתי לאכול מזונות לא בריאים, הכיני לעצמך שייק חלבונים לפני היציאה ואז בחרי מהתפריט מרק על בסיס ציר וסלט ירוק עם מעט רוטב. השייקים של חברת הרבלייף, למשל, מכילים 9 גרם חלבון למנה ומינרלים וויטמינים חשובים ורק 220 קלוריות.


  • הוסיפי פירות לשייק החלבונים שלך
    חשוב לשמור על צריכה של 2-3 מנות פרי ביום. דרך מצוינת להגיע ליעד היא פשוט להוסיף מנה של פרי לשייק החלבונים שלך. כך תוכלי לוודא שאת מספקת את כמות הפירות הנדרשת לגוף, ועל הדרך תוכלי ליהנות משייק שמותאם בדיוק לטעמך האישי.
  • הקפידי לצרוך חלבונים רזים ויותר ירקות בארוחת הערב
    אם תבשלי בבית במקום לאכול בחוץ, תגלי שקל יותר להגיע לשליטה לגבי מה את אוכלת וכמה את אוכלת. אם בחרת בשייק כתחליף ארוחה לארוחת הבוקר והצוהריים, הארוחה השלישית שלך צריכה לכלול חלבונים רזים וירקות. השתמשי בחלבונים כמו חזה עוף או דגים וצרפי אליהם גם סלט ירקות טרי וגם ירקות מבושלים. בנוסף, הגבילי את צריכת העמילן שלך למנה קטנה אחת ונסי לבחור תמיד בדגנים מלאים.
  • הוסיפי חטיף בריא בשעות אחר הצוהריים
    חטיף מתוכנן בשעות אחר הצוהריים יכול לעזור לך להשביע את הרעב עד שיגיע זמן ארוחת הערב. זאת גם דרך נהדרת להוסיף קצת פירות וירקות לתפריט היומי. במקום לנשנש משהו מתוק או חטיף מעובד, נסי לבחור בחטיף על בסיס חלבון, כמו יוגורט, חטיף חלבון, ירקות טריים עם חומוס או מעט קוטג' עם פרי.
  • התחילי יומן אוכל
    לכתיבה של כל האוכל שאת צורכת ביומן אוכל יש מספר יתרונות. קודם כל, תוכלי לוודא שאת נשארת בגבול צריכת הקלוריות שהגדרת לעצמך. בנוסף, יומן אוכל כזה יכול לעזור להתמודד עם אכילה רגשית. בכל פעם שאת מרגישה דחף לאכול, במקום לאכול, כתבי ביומן איך את מרגישה. אם תצליחי לדחות את הדחף הזה, אפילו בדקות בודדות, סיכוי גדול שהרעב לנשנוש יחלוף מעצמו.


  • התחילי ליהנות מספורט
    כדי להגיע למטרה, כדאי לשלב בין ספורט לדיאטה בריאה. אבל אל תבחרי פעילויות על בסיס כמות הקלוריות שתשרפי בהן, אלא פעילויות שאת נהנית מהן, כדי שתוכלי להתמיד ולראות תוצאות לאורך זמן. תכנית האימונים הטובה ביותר תשלב אימוני קרדיו עם אימוני כוח, אבל אימון קרדיו יכול להיות גם פשוט הליכה מהירה, שחייה, רכיבה על אופניים ואפילו ריקודים. אנשים רבים פונים לאוכל בכל פעם שהם מתמודדים עם מצב מלחיץ, אבל למען האמת, אכילה מתוך לחץ לא מסייעת ללחץ ולעיתים קרובות רק מוסיפה קילוגרמים נוספים. פעילות גופנית היא דרך מעולה להפחית לחץ, היא יכולה לעזור לך להתמודד עם הלחץ בזמן שאת יורדת במשקל, מחטבת את הגוף ומוודאת שתיראי פשוט מושלם בשמלת החתונה היפהפיה שלך.

זכרי, בעוד שנים מהיום אף אחד לא יזכור את האוכל או הפרחים שהיו בחתונה, אבל הם יזכרו אותך. אז נסי ליהנות בזמן שאת מתכננת את היום הגדול ושמרי על עצמך בזמן ההכנות.

***מאת סוזן באוורמן, MS, RD, CSSD, FAND – מנהלת הדרכה גלובלית לתזונה והדרכה***


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?
מתכונים
03-10-2019
שייק רימון בננה חגיגי
טיפוח
29-09-2019
הדרך שלכן לאיפור טבעי עוברת בלמידה ומתחילה בטיפים הבאים.
ספורט
26-09-2019
כדי לצאת מהלחץ ומהמתח, אנחנו רק צריכים להיות מודעים אל המצב שלנו ולהתחיל לפעול בהתאם כדי לשפר את המצב.
מתכונים
24-09-2019
מתכון להכנת פנקייק קרם עוגיות ובננה