8 סודות הגזרה של המפורסמות

הן יודעות את השיטות הכי חמות לשמירה על מראה צעיר וחטוב, כי הן חייבות להיות בכושר כל השנה על מנת להשתתף בסרטים ולהתהלך על שטיחים אדומים, יש להן את אנשי המקצוע הכי מקצועיים שיעזרו לכוכבות להיראות בשיא גזרתם ואת כל התנאים לנצוץ בשיאן.

קבלו 8 דברים שהכוכבות הגדולות עושות כדי להיראות בטופ:

1. אכילה נקייה
זה הפך להיות מונח ברזל אצל שוחרי הדיאטה והמפורסמים כמו אן האת'וואי, ג'ניפר לופז, גווינית' פאלטרו, האלי ברי וג'סיקה אלבה, ובאינסטגרם יש האשטגים עם המילה ומיליוני תיוגים, אז מה זה אכילה נקייה? זוהי בעצם דיאטה פשוטה הדוגלת באכילת מאכלים בסיסיים, הקרובים למצבם הטבעי בטבע, מאכלים שאינם מעובדים. למשל: דג סלמון טרי בתנור עם בטטה – כן, המבורגר מעובד וצ'יפס מטוגן – לא. באכילה הנקייה נמנעים גם מסוכרים פשוטים ונזהרים עם המלח, מרבים באכילת פירות וירקות ומוותרים על דגני בוקר.



2. שייקים ירוקים 
שייקים ירוקים הם סודם של המפורסמים ובעיקר המפורסמות, ששותות את השייקים בבוקר במקום ארוחת בוקר לעור פנים זוהר. השייקים גם ממלאים, תורמים לעיכול תקין, משפרים את קצב חילוף החומרים ותורמים לניקוי רעלים מהגוף. בשייקים הירוקים יש כלורפיל, המעלה את רמת האנרגיה, הריכוז ומצב הרוח.



3. הרבה מים
כולם יודעים ששתיית מים מועילה לגוף, אבל המפורסמות יודעות שמים תורמים גם למראה גוף חטוב ועור מבריק. כדי לשתות יותר, הכוכבות מכניסות לתוך המים שלהן לימונים, מלפפונים, מים וג'ינג'ר, אלו יוסיפו טעם למים ויתרמו לשתייה מרובה.



4. אירובי
פעילות אירובית כמו ריצה, הליכה מהירה, סטפר, משחקי כדור או אופניים, הן פעילויות אירוביות שתורמות להורדת אחוזי השומן בגוף וצמצום היקפים. הכוכבות הגדולות מקפידות על פעילות אירובית מדי יום, ויש כאלו שעושות את זה על קיבה ריקה על הבוקר כדי לשרוף יותר, דבר שאינו מוכח מחקרית אך רבים מעידים כי זה תורם להם לשמור על גזרה חטובה. המפורסמות מקפידות על הפעילות ולא מפספסות אפילו כשהן טסות לחו"ל, ויש שלוקחות עמן דילגית במזוודה. שווה לאמץ. פעילות אירובית תורמת גם לשיפור תפקוד הלב והמטבוליזם.



5. אימוני משקולות
אם בעבר אנשים שהתאמנו בחדר הכושר בעזרת משקולות כבדות, היו רק אלו שמעוניינים לנפח את השרירים, היום כל המפורסמות מרימות ולא מתפשרות על משקלים נמוכים. המשקולות תורמות להעלאת מסת השריר בגוף, להעלאת המטבוליזם, לשריפת שומנים מוגברת ולמראה צעיר וחטוב. המפורסמות לא פוסחות על האימון היומי שלהם במשקולות ומחלקים את הגוף לאזורים.

6. פילאטיס ויוגה 
פילאטיס ויוגה תורמים למראה ארוך ושרירי, לגוף גמיש ולנפש בריאה ושקטה. המפורסמות, כמו מדונה, ג'ניפר אניסטון, ג'יזל ומירנדה קר, יודעות היום שלא רק שריפת שומנים נחוצה היום לשמירה על המראה המושלם, אלא גם מראה ארוך ונפש שקטה נחוצים לטוטאל לוק שמרכיב את התמונה השלמה.



7. צ'יט דיי – מדובר במונח המגיע אלינו מעולם מפתחי המשקולות, ששומרים על תזונה מוקפדת לאורך השבוע, ומשאירים לעצמם יום אחד בו מותר לאכול משהו מושחת בשבוע. הצ'יט דיי עוזר לשמירה על המשקל בהמשך השבוע ולזכור שיש למה לצפות בימים קשים של הקפדה על התפריט.

8. ניקוי רעלים – מדי זמן מה, לקראת סרט, פרימיירה או תקופה בה הכוכבות מעוניינות להיראות במיטבן, הן מנקות את גופן בעזרת אחת מהדיאטות הטרנדיות או העתיקות למטרת ניקוי רעלים ועור נוצץ ונטול פגמים. בין השיטות שעושות המפורסמות ובראשן חובבת הדיטקסים גווינת' פאלטרו, ישנו צום המיצים המפורסם, ניקוי אורז מלא ומש, דיאטת ירקות ופירות ועוד. בכל מקרה, דיאטות דיטוקס שכאלו יש לבצע בעזרת איש מקצוע בלבד ולא לנסותן לבד בבית.

טיפ של הרבלייף: תרכיז משקה אלוורה מרגיע את הקיבה ואת המערכת העיכול ואף מסייע לניקוי פנימי.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.
טיפוח
07-11-2019
אז איך פוגע הלחץ במראה שלנו ואיך אפשר לנסות להרגיע את עצמנו.
ספורט
04-11-2019
העידן הנוכחי לא רק לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו.
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד