10 החלטות לשנה אזרחית חדשה ובריאה יותר

כשמדובר בהחלטות, מומלץ להתמקד בשינויים שאתם יכולים ליישם מדי יום, מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו איתכם לאורך זמן .הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.

יש משהו בשנה חדשה שמניע אותנו להתחיל מחדש, לשים את ההרגלים הרעים מאחורינו ולאמץ הרגלים חדשים. אנחנו מביטים לאחור על ההחלטות שהצלחנו לקיים ועל אלה שחמקו מאיתנו, ואנחנו מתחייבים לטפל בעצמנו טוב יותר בשנה הבאה. החלטות הן דבר חשוב – כל עוד הן הגיוניות; הן לא מועילות לכם אם הן נזנחות לאחר זמן קצר. אתם רוצים להתמקד בשינויים שאתם יכולים ליישם בכל יום, מכיוון שיש סיכוי גבוה יותר שהם יישארו איתכם – והם אלה המעניקים לכם את הערך הגבוה ביותר להשקעה שלכם.



אז הנה רשימת עשרת ההחלטות הטובות ביותר לשנה אזרחית בריאה יותר:

  • אכלו ארוחת בוקר. לאלה מכם המקפידים על אכילת ארוחת בוקר יש סיכוי גבוה יותר לשמור על משקל בריא. ארוחת הבוקר תסייע לכם בשמירה על מחשבה צלולה לאורך כל הבוקר. המוח שלכם זקוק לדלק לאחר צום הלילה.
  • היו פעילים יותר. מלבד הפעילות הגופנית הקבועה שלכם, נסו לשלב יותר פעילות בחיי היום-יום. טפסו במדרגות, לכו ברגל או רכבו על אופניים לסידורים, צעדו כשאתם משוחחים בטלפון ולכו למשרד של חבר לעבודה במקום לשלוח לו דוא"ל.
  • אל תאכלו מול המסך. בין אם מדובר במסך מחשב, טלוויזיה או מסך קולנוע, כשאתם אוכלים מול מסך אתםל א מתמקדים באוכל שלכם – סביר להניח שבסופו של דבר אתם אוכלים יותר ונהנים ממנו פחות.
  • הפסיקו לאכול "על הדרך". הכוונה היא לאכול במכונית, כשאתם הולכים ברחוב לסידורים, או כשאתם מתלבשים בבוקר. פנוזמן כדי לשבת, להתמקד בארוחה שלכם וליהנות.
  • השגיחו על צריכת הקלוריות הנוזליות. אלא אם כן הנוזלים שלכם מהווים ארוחה בפני עצמה (כמו משקה החלבון של הרבלייף), הקפידו שהנוזלים שאתם צורכים יהיו דלים בקלוריות במידת האפשר. צרכו את מרבית הקלוריות שלכם ממאכלים ולא ממשקאות – זו אחת הדרכים הקלות ביותר לצמצם קלוריות עודפות.


  • הקפידו על שתייה מרובה. רבים מהתהליכים המתרחשים בגוף מבוססים על מים, אך הרבה אנשים לא שותים מספיק. שמרומים או תה ללא ממותק בהישג יד ולגמו מהם לאורך כל היום.
  • שלבו חלבון בכל ארוחה. חלבון משביע רעב טוב יותר משומנים או פחמימות. אכלו חלבון בכל ארוחה ושלבו מזונות כמו יוגורט, אגוזים, דגני בוקר עשירים בחלבון, שייקים, גבינה או טונה כחטיפים.
  • שלבו פירות או ירקות בכל ארוחה. פירות וירקות מספקים לכם את הערך התזונתי הגבוה ביותר בכמות הקלוריות הנמוכה ביותר. והם עשירים במים וסיבים, כלומר הם ממלאים אתכם מבפנים-לא מבחוץ.
  • אל תדלגו על ארוחות. דילוג על ארוחות עובד כאמצעי לשליטה בקלוריות רק לעתים רחוקות – בסופו של דבר תפצו על כך בארוחה הבאה. אכילת ארוחות וחטיפי ביניים בכל כמה שעות היא אסטרטגיה טובה יותר.
  • הרימו משקולות. אימוני כוח שורפים קלוריות; הם יכולים לשפר את מצב הרוח שלכם ומסייעים בשמירה על עצמות חזקות. הם גם מסייעים לכם בבניית מסת שריר,מה שהופך אתכם חזקים יות, ובסופו של דבר יגדיל את קצב חילוף החומרים שלכם במנוחה.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
28-01-2020
מתכון להכנת שייק מלון נענע ובזיליקום
ספורט
26-01-2020
תזונה לספורטאים כיום היא מתקדמת יותר, ובנוסף למאכלים מומלצים, ספורטאים רבים צורכים גם תוספי תזונה לספורטאים. חשוב להבין כיצד תוספי התזונה האלה מסייעים לגוף ולמה בכלל יש חשיבות לצריכה של תוספי תזונה לספורטאים.
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער