שייק בריאות ועוד 7 אופציות בריאות כשמתחשק מתוק

בין אם אתם טיפוסים של מתוק או שלא, לכל אחד מאיתנו יש רגעים בהם אנחנו מרגישים צורך באנרגיה זמינה, מה שגורם לנו לעיתים ליפול לממתקים עתירי סוכר ושומן. במקום הוופלות, העוגיות והעוגות, קחו שייק ירוק בריא ומרענן!

בנוסף, קבלו עוד 7 תחליפים בריאים.

  • שייק בריאות
    כשמתחשק לכם להתרענן, הכינו לעצמכם שייק בריאות מפנק בטעם וניל, שוקו או וניל עוגיות, והוסיפו לו סופרפוד מעניק אנרגיה כמו ספירולינה, בננה וגוג׳י ברי. שייק בריאות הוא קל להכנה ומשמש תחליף מצוין למוצרים מתוקים שאינם בריאים.
  • שוקולד מריר ושקדים
    במקום שוקולד חלב וחטיפי שוקולד עתירי סוכר, בחרו ב-2 קוביות שוקולד מריר עם 85% מוצקי קקאו וחופן שקדים. השילוב של השוקולד והשקדים יעניק לכם שפע של אנטיאוקסידנטים, אנרגיה, שומן בריא ותחושת שובע לאורך זמן.
  • תפוח ירוק
    תפוח עשיר בויטמינים ומינרלים, אנטיאוקסידנטים וסיבים תזונתיים שתורמים למערכת העיכול. אכילת תפוח תעזור לכם להרגיש שבעים, לספק את הצורך במתוק ואף לחזק את מערכת החיסון בזכות הויטמין סי שבו.


  • חטיף חלבון
    חטיף חלבון הוא אופציה מעולה למי שמתחשק פינוק מתוק שלא יפגע במשקל. הוא עשיר בויטמינים ומינרלים, חלבונים וסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע.
  • כדורי אנרגיה טבעיים
    הכינו לעצמכם כדורי אנרגיה טבעיים מתמרים, אגוזים, מעט טחינה גולמית וסילאן. עטפו את הכדורים בסופרפוד כמו אבקת מאקה, ספירולינה, קקאו או גוג'י ברי.
  • בננה
    לא סתם אומרים עליה שהיא פצצת אנרגיה צהובה. בבננה אחת בינונית אחת יש כ-100 קלוריות, היא עשירה במגנזיום ואשלגן, בריאה ללב, תורמת לריכוז, לפעילות תקינה של השרירים ולאנרגיה לפני פעילות גופנית. אכלו בננה בשלמותה או ערבלו אותה בשייק שלכם.


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.
מתכונים
31-12-2019
מתכון לטראפלס שוקולד בוטנים
ספורט
29-12-2019
חיטוב הגוף, הכנה לקראת תחרות חשובה או שיפור סיבולת לב ריאה? בחרו את האימון המתאים לכם והגדירו מטרה ויעדים ברורים בהתאם.