שינויים קטנים יכולים להצטבר וליצור שינוי גדול

  • הוסיפו 20 דקות לפעילות הספורטיבית היום-יומית שלכם – 100 הקלוריות הנוספות שתשרפו ביום יצטברו ל-4.5 קילוגרמים שתשילו עד סוף השנה.


  • אם ארוחת הבוקר הרגילה שלכם במשך חמישה ימים בשבוע היא קפה וקרואסון, מעבר לשייק חלבון יפחית כ-250 קלוריות מצריכת הקלוריות היומית שלכם – מספיק כדי להשיל יותר מ-8 ק"ג בשנה.
  • המנהג הבריא של אכילת סלט על 7 פעמים בשבוע אינו יעיל אם הירקות "טובעים" ברוטב. הפחתת כמות רוטב הסלט משלוש כפות לכפית אחת תוביל לחיסכון של יותר מ-1000 קלוריות בשבוע ולירידה של כ-7 ק"ג בשנה.


  • בערך שלוש פעמים בשבוע, במקום לאכול חטיף שוקולד אחר הצהריים, אכלו במקום חטיף חלבון קטן וכוס תה. תוכלו לחסוך עד 600 קלוריות בשבוע – מספיק כדי להשיל כמעט 4.5 ק"ג בשנה.


  • אנחנו אוכלים סנדוויצ'ים בממוצע 5 פעמים בשבוע, הכוללים לרוב ממרח עשיר. אם תוותרו על הממרח ותחליפו אותו בסלט, תוכלו לחסוך כ-500 קלוריות בשבוע. עוד 3 ק"ג בשנה – רק הודות לשינוי מזערי זה.


  • אנחנו אוכלים קינוח שש פעמים בשבוע – בדרך כלל עוגיות או גלידה, כ-200 קלוריות בערך בכל פעם. החליפו את הקינוח בפרי, ותחסכו מספיק קלוריות כדי להפחית עוד 4.5 ק"ג בשנה.


מאת: סוזן בוורמן, נשיאה משותפת, הדרכת תזונה גלובלית, הרבלייף

 




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?
מתכונים
03-10-2019
שייק רימון בננה חגיגי
טיפוח
29-09-2019
הדרך שלכן לאיפור טבעי עוברת בלמידה ומתחילה בטיפים הבאים.
ספורט
26-09-2019
כדי לצאת מהלחץ ומהמתח, אנחנו רק צריכים להיות מודעים אל המצב שלנו ולהתחיל לפעול בהתאם כדי לשפר את המצב.
מתכונים
24-09-2019
מתכון להכנת פנקייק קרם עוגיות ובננה