שינויים קטנים יכולים להצטבר וליצור שינוי גדול

  • הוסיפו 20 דקות לפעילות הספורטיבית היום-יומית שלכם – 100 הקלוריות הנוספות שתשרפו ביום יצטברו ל-4.5 קילוגרמים שתשילו עד סוף השנה.


  • אם ארוחת הבוקר הרגילה שלכם במשך חמישה ימים בשבוע היא קפה וקרואסון, מעבר לשייק חלבון יפחית כ-250 קלוריות מצריכת הקלוריות היומית שלכם – מספיק כדי להשיל יותר מ-8 ק"ג בשנה.
  • המנהג הבריא של אכילת סלט על 7 פעמים בשבוע אינו יעיל אם הירקות "טובעים" ברוטב. הפחתת כמות רוטב הסלט משלוש כפות לכפית אחת תוביל לחיסכון של יותר מ-1000 קלוריות בשבוע ולירידה של כ-7 ק"ג בשנה.


  • בערך שלוש פעמים בשבוע, במקום לאכול חטיף שוקולד אחר הצהריים, אכלו במקום חטיף חלבון קטן וכוס תה. תוכלו לחסוך עד 600 קלוריות בשבוע – מספיק כדי להשיל כמעט 4.5 ק"ג בשנה.


  • אנחנו אוכלים סנדוויצ'ים בממוצע 5 פעמים בשבוע, הכוללים לרוב ממרח עשיר. אם תוותרו על הממרח ותחליפו אותו בסלט, תוכלו לחסוך כ-500 קלוריות בשבוע. עוד 3 ק"ג בשנה – רק הודות לשינוי מזערי זה.


  • אנחנו אוכלים קינוח שש פעמים בשבוע – בדרך כלל עוגיות או גלידה, כ-200 קלוריות בערך בכל פעם. החליפו את הקינוח בפרי, ותחסכו מספיק קלוריות כדי להפחית עוד 4.5 ק"ג בשנה.


מאת: סוזן בוורמן, נשיאה משותפת, הדרכת תזונה גלובלית, הרבלייף

 




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.
מתכונים
31-12-2019
מתכון לטראפלס שוקולד בוטנים
ספורט
29-12-2019
חיטוב הגוף, הכנה לקראת תחרות חשובה או שיפור סיבולת לב ריאה? בחרו את האימון המתאים לכם והגדירו מטרה ויעדים ברורים בהתאם.