שינויים קטנים יכולים להצטבר וליצור שינוי גדול

כאשר אתם בוחנים מקרוב את המזונות שאתם נוהגים לצרוך ואת הרגלי הפעילות הספורטיבית היום-יומיים שלכם - זה מדהים לראות כיצד כוונון מזערי יכול ליצור שינוי גדול. הנה כמה שינויים שעשויים לסייע לכם להפחית עד 30 ק"ג ממשקלכם בשנה:

 

  • הוסיפו 20 דקות לפעילות הספורטיבית היום-יומית שלכם – 100 הקלוריות הנוספות שתשרפו ביום יצטברו ל-4.5 קילוגרמים שתשילו עד סוף השנה.


  • אם ארוחת הבוקר הרגילה שלכם במשך חמישה ימים בשבוע היא קפה וקרואסון, מעבר לשייק חלבון יפחית כ-250 קלוריות מצריכת הקלוריות היומית שלכם – מספיק כדי להשיל יותר מ-8 ק"ג בשנה.
  • המנהג הבריא של אכילת סלט על 7 פעמים בשבוע אינו יעיל אם הירקות "טובעים" ברוטב. הפחתת כמות רוטב הסלט משלוש כפות לכפית אחת תוביל לחיסכון של יותר מ-1000 קלוריות בשבוע – ולירידה של כ-7 ק"ג בשנה.


  • בערך שלוש פעמים בשבוע, במקום לאכול חטיף שוקולד אחר הצהריים, אכלו במקום חטיף חלבון קטן וכוס תה. תוכלו לחסוך עד 600 קלוריות בשבוע – מספיק כדי להשיל כמעט 4.5 ק"ג בשנה.


  • אנחנו אוכלים סנדוויצ'ים בממוצע 5 פעמים בשבוע, הכוללים לרוב ממרח עשיר. אם תוותרו על הממרח ותחליפו אותו בסלט, תוכלו לחסוך כ-500 קלוריות בשבוע. עוד 3 ק"ג בשנה – רק הודות לשינוי מזערי זה.


  • אנחנו אוכלים קינוח שש פעמים בשבוע – בדרך כלל עוגיות או גלידה, כ-200 קלוריות בערך בכל פעם. החליפו את הקינוח בפרי, ותחסכו מספיק קלוריות כדי להפחית עוד 4.5 ק"ג בשנה.


מאת: סוזן בוורמן, נשיאה משותפת, הדרכת תזונה גלובלית, הרבלייף

 




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
טיפוח
24-03-2019
עיגולים שחורים גורמים לכם להיראות עייפים ומבוגרים יותר, ואין ספק שכולנו נראים הרבה יותר טוב בלעדיהם
תזונה
21-03-2019
קבלו את הסיבות שיגרמו לכם ללכת כבר היום לירקן ולבקש כרובית.
ספורט
17-03-2019
תאמינו או לא, אימון הליכון יכול להיות נחמד ואפילו מהנה.
תזונה
14-03-2019
איזה מאכלים נוספים מומלצים לאנשים שמבצעים פעילות גופנית בקביעות ואינם צורכים מוצרים מן החי?
תזונה
10-03-2019
כדי להקל עליכם את ההכנה ולהפוך את התהליך לפשוט ומהיר יותר, הכנו עבורכם טיפים שווים במיוחד
ספורט
07-03-2019
מזג האוויר מתחיל להשתפר, ואפשר סופסוף לצאת מחדרי הכושר ולחזור ליהנות מכושר בחוץ. קבלו את הסיבות שיגרמו לכם להתחיל לזוז באביב הזה
ספורט
03-03-2019
לכבוד יום האישה, הכנתי לכן 4 תרגילי זהב, שהן מאסט לכולנו. התרגילים האלו מחזקים את כל הגוף ומתאימים לביצוע מכל מקום.
תזונה
28-02-2019
ייתכן ושמעתם על המונח אינדקס גליקמי אבל כדי להבין באמת את ההשפעה שיש לסוגי מזון שונים על רמת הסוכר בדם, יש עוד מונח שעליכם להכיר - עומס גליקמי