כדורי שוקולד חלבון ממכרים לחיטוב

כדורי שוקולד חלבון ממכרים לחיטוב של המאמנת שרון ינובסקי קפלן

כמאמנת כושר וריצה, וכמי שמכוונת את המתאמנים שלי לאורח חיים בריא וספורטיבי, חשוב לי שהם לעולם לא ירגישו רעב, שיבינו שהאוכל שלנו זה הוא בעצם הדלק שלנו, שאפשר גם ליהנות מהאוכל שלנו, וכדי להגיע לתוצאות מהאימונים, אנחנו חייבים לאכול טוב ובמיוחד לפני אימון.

הרבה מתאמנים שמים דגש על מה לאכול אחרי האימון ובצדק. זה חשוב בשביל להחזיר את האנרגיה שהשקענו בגוף, להתאוששות מהירה יותר של השרירים ולבנייתם, אבל גם לארוחה של לפני האימון יש משמעות.

כדי שהאימון שלנו יהיה אפקטיבי, עלינו להגיע אליו עם אנרגיה. ישנן לא מעט דיאטות טרנדיות שמציעות להתאמן על קיבה ריקה כדי לשרוף יותר שומן, דבר שעלול לחבל לנו באימון, להיות הרבה פחות אנרגטיים וכתוצאה מכך גם לשרוף פחות קלוריות ולעבוד פחות קשה, לגרום לנו להרגיש לא טוב ובמקרים קיצוניים גם להתעלפויות.



ההמלצה שלי למתאמנים שלי היא לאכול בכל 3 שעות. ככה אתם מבטיחים לעצמכם להיות כל הזמן שבעים, עם רמות מאוזנות של סוכר בדם, תמיד אנרגטיים ותמיד לדאוג שלא לאבד מסת שריר החיונית לנו כדי לשרוף יותר שומן גם במנוחה.

בין אם אתם מתאמנים בבוקר או בערב, הקפידו לשתות לפני האימון שתי כוסות מים, ולאכול כחצי שעה לפני שני תמרים עם כמה שקדים, פרוסת לחם עם טחינה ודבש, או כדורי אנרגיה שתוכלו להכין בעצמכם. שימו לב שמה שאתם אוכלים לפני האימון משתנה ותלוי בסוג האימון אותו אתם עתידים לבצע. מומלץ לא לאכול ארוחה כבדה לפני אימון, אבל הכי חשוב – אל תגיעו לאימון כשאתם עייפים וחלשים על בטן ריקה.

אני תמיד דואגת מראש שיהיו לי חטיפי אנרגיה במקפיא למקרה הצורך, אותם אני מכינה מאבקת החלבון שוקו של הרבלייף, שמכילה רכיבים להתאוששות השרירים. אני ממליצה לאכול מהם בסמוך לאימון או אפילו אחריו, או בשעה 16, כשמתחשק לכם משהו מתוק ומפנק עם הקפה או התה. זהירות הם ממכרים, הסתפקו באחד או שניים ביום.

מתכון כדורי שוקולד חלבון – לערבב הכל יחד:

  • כף זרעי צ׳יה
  • כף גוגי ברי
  • כף זרעי פשתן
  • 2 כפות טחינה גולמית מסומסום מלא
  • 3 כפות מדידה PRO MAX אבקה להכנת משקה בטעם שוקו
  • 4 כפות קוואקר
  • קינמון
  • שליש כוס חלב אורז שקדים של ויטריז

מקפיאים קצת ומכדררים, מצפים בקוקוס/קינמון/אבקת מאצ'ה




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
05-12-2019
האביזרים שיעזרו לכם להתחטב באימונים - קבלו את רשימת המכולת של אביזרי הכושר שכל מתאמן חייב שיהיה לו בבית כדי שיוכל להתחטב בזמנו החופשי ובנוחיות.
מתכונים
03-12-2019
מתכון להכנת שייק מלון תפוח
ספורט
01-12-2019
איך לשמור על כושר גם בגיל הזהב. לא משנה בני כמה אתם או כמה אתם פעילים עכשיו, הדרכים הבאות יכולות לעזור לכם לשמור על כושר ולהרגיש בריאים וצעירים יותר. 
טיפוח
28-11-2019
אפשר לעזור לעור שלכם להיראות צעיר יותר - הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על מראה של עור צעיר ורענן. 
מתכונים
26-11-2019
מתכון להכנת קערת שייק ירוק מתוק
תזונה
21-11-2019
מחקרים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה. ריכזנו עבורכם 10 טיפים שיעזרו להפוך את הצפייה שלכם מול המסכים לבריאה יותר.
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון