5 דברים שיהפכו את השייק שלכם לסופר בריא ואף יעזרו לכם לרזות

בואו נודה באמת, לרובינו אין באמת זמן להתעסק יותר מדי זמן במטבח, אבל בכל זאת כולנו רוצים להיות בריאים יותר. כשאין לנו זמן לאכול, תמיד עדיף לנו לשקשק שייק ולצאת לדרך מאשר להתחיל את היום על בטן ריקה, ובמיוחד אם אנחנו אחרי אימון. הנה 5 מאכלים שאם תוסיפו אותם לשייק יחד או בנפרד, יוסיפו לכם אנרגיה ובריאות.



  1. פירות יער
    הוספת פירות יער לשייק כמו אוכמניות, פטל, חמוציות ותותים, יעניקו לכם שפע של ויטמינים ואנטיאוקסידנטים לחיזוק הגוף, להאטת ההזדקנות, למניעת מחלות לב ולמניעת סרטן. בנוסף, פירות היער ישמרו על רמות סוכר תקינות בדם ורמת שובע גבוהה, ככה שהם יעילים גם בתקופת דיאטה.

 

  1. מלפפון
    המלפפון הוא ירק דל בקלוריות ועשיר בויטמינים ומים. הוספת מלפפונים לשייק היומי תגרום לכם להיות שבעים יותר בזכות הסיבים התזונתיים והמים שבו, להיות חזקים יותר בזכות הויטמין סי שבו, ויפים יותר. המלפפון יסייע להפחתת העיגולים השחורים מתחת לעיניים, יעיל לשיער בוהק ולעור זוהר.


  1. תפוח עץ
    תפוחי עץ הם מהפירות המשתלמים: הם גם משביעים בזכות הסיבים התזונתיים הרבים ולכן תורמים לתחושת שובע לאורך זמן, גם עשירים בסגולות בריאותיות: יעילים נגד כאבי ראש, מעולים להעלאת האנרגיה והמרץ, תורמים לחיזוק המערכת החיסונית, יעילים לעיכול תקין, להרזייה, להילחם במחלות שונות והם גם מוסיפים טעם מעולה לכל שייק.

 

  1. קינמון
    מחקרים אחרונים מראים שכפית קינמון עשויה להפחית משמעותית את השומן הבטני, אז זו כבר סיבה לא רעה להוסיף אותו לשייק שלכם. וחוץ מטעם וארומה נפלאים, לקינמון יש תכונות אנטי סרטניות, אנטי דלקתיות, הוא יעיל למצבי סוכרת ולאנשים עם נטייה לסוכר גבוה בדם, הקינמון עשוי לסייע בטיפול במיגרנות, להגביר את הפוריות ואף לשפר את הזיכרון!

 

  1. אבוקדו
    אבוקדו, שאמנם שייך לקבוצת השומנים, שייך לשומנים הטובים – הבלתי רוויים, ולכן יש לו תועלות בריאותיות רבות כמו הורדת כולסטרול, איזון לחץ הדם, טוב לכבד, לדיאטה ואף לעור פנים זוהר. בנוסף, האבוקדו יסמיך לכם את השייק ויגרום לכם להרגיש שבעים עם תחושה שאכלתם משהו מזין ומשביע. היום ניתן למצוא אבוקדו כמעט בכל עונות השנה ולכן אל תחששו להוסיף כרבע אבוקדו לשייק שלכם.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.