לכבוד יום הטלוויזיה: 10 הרגלים בריאים ששווה לעשות מול הטלוויזיה

מחקרים שנערכו במהלך השנים קבעו כי צפייה ממושכת בטלוויזיה גורמת להשמנה, ולמען האמת, זה נשמע הגיוני. אנשים שצופים שעות ממושכות בטלוויזיה יושבים או שוכבים לאורך זמן, לרוב מפתחים תאבון (במיוחד אםיש איזה ריאליטי שקשור באוכל), ובדרך כלל, הבחירות שלנו יהיו לא ממש בריאות, או יותר נשנושים מאשר אוכל מזין.

אז אם אתם חובבי מסכים ואין סיכוי שתפחיתו קצת את השהות שלכם מול המסך, קבלו 10 טיפים שיעזרו לכם להפוך את הצפייה שלכם לבריאה יותר:

1. נצלו את הזמן להליכון – נסו לתזמן את הצפייה בתכנית האהובה עליכם בטלוויזיה כשאתם במכון הכושר. פשוט תביאו אתכם את האזניות מהבית ותלכו או תרוצו בזמן שאתם צופים. זה יעביר לכם את הזמן, וככה תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם. אין לכם מנוי למכון? מה עם להשקיע בהליכון פרטי משלכם שתוכלו לטפס עליו בכל פעם שאתם עתידים לצפות בתכנית ארוכה?

2. קפצו על דגלית – אם אין לכם מקום בבית או שהחלטתם לוותר על הכנסת מכשיר אירובי גדול אל הסלון שלכם -נסו לקפוץ על חבל. חבל קפיצה הוא אביזר מעולה לשריפת קלוריות, שיפור סיבולת לב ריאה והעברת הזמן בצורה בריאה כשאתם צופים בתכנית שאתם מכורים אליה.

3. כדור פיטבול במקום ספה – דרך נוספת להזיז אתכם בזמן שאתם צופים היא לקפץ על כדור פיטבול. זה בטוח יותר בריא מאשר לשקוע עמוק אל תוך הספה שלכם. מדי חצי שעה תוכלו לעצור ולעשות קצת תרגילים בין לבין. ישיבה על כדור הפיטבול משפרת את היציבה ותורמת לחיזוק שרירי הליבה.



4. זמן מתיחות – אם אין לכם זמן לעשות מתיחות לאחר האימון, תמיד תוכלו לעשות את זה בזמן שאתם צופים בחדשות למשל. מתיחות תורמות להפגת מתח וסטרס מהגוף, לזרימה טובה של הדם וליציבה טובה. לכל אחד מאיתנו אמנם גנטיקה שונה, אך בעזרת אימון מתיחות קבוע, תוכלו לשפר משמעותית את הגמישות שלכם.

5. נשנושי ירקות – נכון שהכי כיף זה לנשנש פופקורן מלא במלח וחמאה, אבל ההרגשה של אחרי קצת פחות כיפית. נסו במקום גרעיני התירס המלוחים לנשנש ירקות ולהכין מטבל מיוגורטוחרדל. תחתכו ירקות בכל הצבעים, שירגיש לכם מפנק ובריא.



6. או אנטיפסטי – אם מתחשק לכם משהו חם לנשנש, אז פשוט תכניסו את הירקות האהובים עליכם לתנור כמו צ'יפס. כרוב, גזר, גמבה, קישואים ופטריות -דוגמא לנשנוש בריא וטעים.

7. כשהחשק למתוק גובר – נשנשו חטיף חלבון של הרבלייף בטעם שוקולד או לימון, זה יוריד לכם את רגשות האשם, וישאיר רק ויטמינים בלי תחושת שובע



8. הזדמנות לשתות מים – הרבה פעמים אנחנו חושבים שאנחנו רעבים, אבל בעצם זה הצמא שמאותת לנו. קחו אתכם בקבוק מים גדול ותשתו מים כשאתם רואים טלוויזיה. תעשו מזה הרגל קבוע.

9. תרימו את הרגליים למעלה – אם הייתם פעילים רוב היום, נצלו את המנוחה לתנוחה שתזרים לכם את הדם.

10. נצלו את הזמן לטיפולי פנים – גם עור הפנים שלנו זקוק לחידוש והזנה, והרבה פעמים אנחנו זונחים אותו בתירוץ של הזמן, אבל לראות טלוויזיה יש לכם זמן, אז במקום לצפות סתם במסך, תוכלו למרוח מסכת חימר מטהרת עם מנטה של הרבלייף או מסכה ביתית מפירות וירקות או מחלבון של ביצה.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
05-12-2019
האביזרים שיעזרו לכם להתחטב באימונים - קבלו את רשימת המכולת של אביזרי הכושר שכל מתאמן חייב שיהיה לו בבית כדי שיוכל להתחטב בזמנו החופשי ובנוחיות.
מתכונים
03-12-2019
מתכון להכנת שייק מלון תפוח
ספורט
01-12-2019
איך לשמור על כושר גם בגיל הזהב. לא משנה בני כמה אתם או כמה אתם פעילים עכשיו, הדרכים הבאות יכולות לעזור לכם לשמור על כושר ולהרגיש בריאים וצעירים יותר. 
טיפוח
28-11-2019
אפשר לעזור לעור שלכם להיראות צעיר יותר - הטיפים הבאים יעזרו לכם לשמור על מראה של עור צעיר ורענן. 
מתכונים
26-11-2019
מתכון להכנת קערת שייק ירוק מתוק
מתכונים
19-11-2019
מתכון להכנת מרק אפונה ומנטה מהיר הכנה
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.