בוקר טוב עם שייק הרבלייף

בבוקר, אחרי 8 או 12 שעות שינה או למעשה צום, הגוף זקוק לדלק.
לכן, ארוחת בוקר נחשבת לארוחה החשובה ביותר ביום.
היא זו שמספקת לגוף את האנרגיה הדרושה לו להתעורר, להתניע, ולצאת לדרך.


איך תדעו שאתם אוכלים ארוחת בוקר בריאה?

מילת המפתח כאן היא איזון. גופנו זקוק ל-40% פחמימות, עד 30% חלבונים ו-30% שומנים, וארוחת הבוקר שלכם צריכה להיות בנויה בהתאם לחלוקה זו ולכלול, בנוסף, גם ויטמינים, סיבים ומינרלים.

כשאתם מדלגים על ארוחת בוקר, הגוף צריך להקדיש מאמץ נוסף כדי לשמור על התפקודים הבסיסיים ביותר. הדבר עלול לגרום לתחושת עייפות ולעצבנות, זה בדרך כלל השלב בוא אנחנו מוצאים את עצמנו מתנחמים בחטיפים לא בריאים.

 


ארוחת בוקר, קצת אחרת

הנשק הסודי שלכם בדרך להקפדה על אורח חיים בריא הכולל צריכת ארוחת בוקר מאוזנת הוא גיוון. כשאתם בונים לעצמכם ארוחה, שימו לב שאתם כוללים בה מרכיבים מזינים, שהארוחה מרעננת ומרווה, ושלבו את התוספות המתאימות לכם.

צריכים קצת עזרה? קבלו רעיון לשייק שכולו פינוק מבית הרבלייף– שייק שוקולד פירות יער:

  • 2 כפות מדידה תערובת אבקה להכנת משקה: שוקולד
  • 250 מ"ל חלב דל שומן
  • 1 כוס חצאי תותים טריים
  • מעט תמצית וניל
  • קוביות קרח

מערבבים הכל לשייק טעים המכיל 18 גרם חלבון ו-245 קלוריות, ומתחילים יום חדש ומלא באנרגיה! 


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?
מתכונים
03-10-2019
שייק רימון בננה חגיגי
טיפוח
29-09-2019
הדרך שלכן לאיפור טבעי עוברת בלמידה ומתחילה בטיפים הבאים.
ספורט
26-09-2019
כדי לצאת מהלחץ ומהמתח, אנחנו רק צריכים להיות מודעים אל המצב שלנו ולהתחיל לפעול בהתאם כדי לשפר את המצב.
מתכונים
24-09-2019
מתכון להכנת פנקייק קרם עוגיות ובננה