לרדת במשקל ללא דיאטה – 6 טיפים מנצחים

איך עושים דיאטה בלי דיאטה? 6 טריקים שיעזרו לכם לרדת במשקל באופן טבעי

עשיתם את כל הדיאטות האפשריות ונמאס לכם מכולן? המשקל שלכם נתקע ולא יורד? ואיך זה שאתם כל הזמן רעבים, אבל לא יורדים במשקל? הנה 7 טריקים קטנים שאם תקפידו ליישם אותם, אתם תרדו במשקל גם בלי לעשות שום דיאטה.



  • טריק המים
    כשהרעב תוקף אתכם לפתע, לפני שאתם מסתערים על המקרר – נסו לשתות בין 2-3 כוסות מים עם מלפפון ולימון, שגם יעשירו את המים בטעם וגם יגרמו לכם לרצות לאכול פחות. אחרי שתשתו את המים תבדקו מה מידת הרעב. יכול להיות שתגלו שאתם הרבה פחות רעבים ממה שחשבתם. הפכו את המנהג הזה להרגל לפני כל ארוחה.
  • מקטינים את הצלחת
    החליפו את הצלחות הגדולות שלכם בצלחות קטנות יותר והחליטו שמה שנכנס אליהם, זה מה שאתם אוכלים בלי מילוי חוזר. במקום לאכול 3 ארוחות גדולות ביום, פזרו את הארוחות שלכם לאורך היום ואל תגיעו לרמת מלאות שתקשה עליכם לתפקד. אכלו ארוחות בינוניות לאורך כל היום.
  • מכניסים ללו"ז
    הכניסו ללו"ז בנייד שלכם את זמני הארוחות, והקציבו זמנים קבועים לכל ארוחה. בזמן האוכל, החליטו שאתם רק אוכלים: אל תדברו בטלפון, אל תאכלו על המחשב ואל תקראו כתבה בנייד. הימנעו מארוחות מחוץ ללו"ז. אכילה בהיסח הדעת היא המסוכנת ביותר. הקפידו על הזמנים – ולא תצטרכו שום דיאטה.


  • קדשו את השינה מחקרים מצאו שמחסור בשעות שינה גורם לעלייה במשקל. העייפות גורמת לנו לאכול יותר, ובעיקר לרצות לנשנש יותר מאכלים מסוכרים שיתנו לנו בוסט של אנרגיה. הקפידו על מינימום 8 שעות שינה בלילה ותראו שכשהשינה שלכם איכותית, הרבה יותר קל לכם לבחור לאכול בריא ולשלוט בכמויות שאתם אוכלים.
  • חוסכים
    חשבתם שבכדי לרזות צריך לבזבז כסף? בדיוק להיפך. במקום לבזבז את כספכם על ארוחה במסעדה, הכינו את הארוחות שלכם מראש בבית, במקום לשלם על חניון קרוב ליעד, בחרו בחניה רחוקה ולכו ברגל, במקום להגיע באוטובוס, רכבו על אופניים או שתלכו ברגל אם זה אפשרי, תזיזו כמה שפחות את הרכב וכמה שיותר את הרגליים, במקום להזמין מהאינטרנט, לכו בעצמכם לעשות קניות ובמקום שמישהו ינקה עבורכם את הבית – עשו זאת אתם לעיתים קרובות. כל פעילות פיזית כזו תעזור לכם לרדת במשקל בלי דיאטה, להתחטב, וגם לחסוך כסף.
  • ממתינים עם הקינוח
    מתחשק לכם כמעט תמיד משהו מתוק אחרי האוכל? אל תמנעו את זה מעצמכם, אבל חכו. המתינו כעשרים דקות אחרי שתסיימו לאכול ואז תבדקו אם עדיין בוער לכם לאכול שוקולד או גלידה. ברוב המקרים אתם תגלו שכבר לא מתחשק לכם. לוקח לגוף כ-15-20 דקות להרגיש שבעים, אז אכלו לאט והמתינו לפני שאתם קופצים על המתוקים.


כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?
מתכונים
03-10-2019
שייק רימון בננה חגיגי
טיפוח
29-09-2019
הדרך שלכן לאיפור טבעי עוברת בלמידה ומתחילה בטיפים הבאים.
ספורט
26-09-2019
כדי לצאת מהלחץ ומהמתח, אנחנו רק צריכים להיות מודעים אל המצב שלנו ולהתחיל לפעול בהתאם כדי לשפר את המצב.
מתכונים
24-09-2019
מתכון להכנת פנקייק קרם עוגיות ובננה