ארוחות בוקר להתחלת יום מושלמת

ארוחת בוקר בריאה יכולה להיות ההבדל שבין יום מעולה ליום רע במיוחד. למה חשוב לאכול בריא בבוקר ומה כדאי לאכול?

ארוחת בוקר בריאה פותחת את היום כמו שצריך, מספקת אנרגיה להמשך היום ומחזיקה אתכם עד ארוחת הצהריים, בלי שתצטרכו לנשנש באמצע בורקס או ממתק. אם תדאגו לאכול מה שצריך על הבוקר, מובטח לכם המשך יום בריא הרבה יותר, מלא אנרגיה ומספק.

למה חשוב כל כך לאכול ארוחת בוקר בריאה?

לא סתם אומרים לנו תמיד שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. התחלת היום ללא ספק מבשרת על ההמשך, ולכן ארוחת בוקר טובה ובריאה תבטיח שגם המשך היום שלכם ייראה כך. ארוחת בוקר מאוזנת תמלא אותנו באנרגיה – חלבון יעזור לספק את הרעב וגם ישמור על בריאות השרירים וסיבים תזונתיים יעזרו לנו לשבוע לאורך זמן. אנחנו מתחילים את היום נטולי אנרגיה כמעט לחלוטין וארוחת בוקר מאוזנת היא בדיוק מה שהגוף שלנו צריך כדי לספק למוח ולשרירים אנרגיה להמשך היום.
ארוחת בוקר בריאה, שמכילה גם חלבון וגם פחמימות טובות, עוזרת לאזן את רמת הסוכר בדם, כדי שלא תרגישו צורך עז לנשנש מתוקים למיניהם (כל עוד אתם לא סובלים מבעיה רפואית שלא מאפשרת לגוף שלכם לאזן את רמת הסוכר בדם).
אם תבצעו רישום של האוכל שאתם אוכלים במהלך היום, תוכלו ודאי לראות שבימים בהם לא אכלתם ארוחת בוקר, או שאכלתם ארוחה לא מאוזנת, המשך היום שלכם כלל מתוקים, חטיפים ומזון לא בריא באופן כללי. ארוחת בוקר בריאה עוזרת לכם להפחית את הצורך בנשנושים לא בריאים במהלך היום ותורמת לאכילה בריאה בהמשך היום.



מה צריכה לכלול ארוחת בוקר?

ארוחת בוקר בריאה צריכה לכלול מגוון של מזונות. ולא, פרוסת לחם לבן עם חמאה וגבינה צהובה עתירת שומן לא נחשבת לארוחת בוקר, ובטח שלא לארוחת בוקר בריאה. ודאו שעל הצלחת שלכם יש דגנים מלאים, חלבון (כמו חלב דל שומן, יוגורט או ביצה) וכמובן פירות וירקות. צלחת כזו מספקת לגוף שלכם פחמימות מורכבות, סיבים תזונתיים, חלבון וגם כמות קטנה של שומן. בדיוק מה שהגוף צריך כדי להשביע אתכם ולהשאיר אתכם מלאי אנרגיה למשך שעות.



רעיונות לארוחת בוקר בריאה

לא נשאיר אתכם רעבים – קבלו רעיונות לארוחות בוקר מלאות, בריאות וטעימות, שאתם יכולים להיות בטוחים שתכלול בדיוק את כל מה שאתם צריכים.

  • פיתה מחיטה מלאה עם ביצה קשה וירק כלשהו, כמו תרד למשל.
  • לחם מטוגן בטיפונת שמן, שמכינים מלחם מלא, חלבון ביצה, קינמון ומעט וניל, לצד פרי כמו תפוח או בננה.
  • ביצה מקושקשת לצד פרוסת לחם מלא, גבינת קוטג' דלת שומן וסלט ירקות קטן.
  • אם אתם רוצים להיות בטוחים שהגוף שלכם מקבל כל מה שהוא צריך, נסו את ארוחת הבוקר של הרבלייף. ארוחה כזו כוללת: שייק חלבון מאבקת משקה חלבון פורמולה 1. אפשר להכין את השייק על בסיס מים, חלב או מיץ ולהוסיף לו פירות או ירקות שאתם אוהבים. משקה צמחים בטעם רגיל, לימון, אפרסק או פטל. המשקה יעניק לגוף שלכם אנרגיה למשך שעות ויעזור לשיפור העירנות שלכם.
    תרכיז אלוורה לשתייה, שעוזר להרגעה ותפקוד תקין של מערכת העיכול.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
ספורט
09-04-2020
ההצלחה האישית שלכם תלויה רק בכם. ברגע שתתחילו לנהל רישום קבוע ומדויק של פעילות הכושר שלכם, תוכלו לראות שהתנודות בתוכנית האימונים שלכם הן נחלת העבר! קחו שליטה על תוכנית הכושר שלכם באמצעות יומן פעילות ולמדו כיצד להתאים את הפעילות לאישיות ולמחויבויות שלכם, כדי שתוכלו להשיג את היעדים שלכם!
מתכונים
07-04-2020
מתכון להכנת שייק קפה ושקדים
ספורט
05-04-2020
מי שיהיה פעיל במהלך החג והחופשה, יקטין את הסיכון להשמנה וישפר את הבריאות שלו. קבלו את הטריקים החשובים.
ספורט
02-04-2020
במיוחד בתקופה מאתגרת כמו זו , מאמר זה יעזור לכם בהשגת יעדי הכושר ובשיפור הזוגיות שלכם - בו זמנית!
מתכונים
31-03-2020
מתכון להכנת מרק כרובית בניחוח כורכום
ספורט
29-03-2020
גם מהבית ניתן להגיע לתוצאות מרשימות בתרגילי משקל הגוף. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להגיע לחיזוק, חיטוב ושיפור היציבה.
ספורט
26-03-2020
אספנו 10 דרכים ועצות לשמירה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו.
ספורט
22-03-2020
לאימון הבר יתרונות רבים שהופכים אותו לאימון מבוקש בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו.