ארוחות בוקר להתחלת יום מושלמת

ארוחת בוקר בריאה יכולה להיות ההבדל שבין יום מעולה ליום רע במיוחד. למה חשוב לאכול בריא בבוקר ומה כדאי לאכול?

ארוחת בוקר בריאה פותחת את היום כמו שצריך, מספקת אנרגיה להמשך היום ומחזיקה אתכם עד ארוחת הצהריים, בלי שתצטרכו לנשנש באמצע בורקס או ממתק. אם תדאגו לאכול מה שצריך על הבוקר, מובטח לכם המשך יום בריא הרבה יותר, מלא אנרגיה ומספק.

למה חשוב כל כך לאכול ארוחת בוקר בריאה?

לא סתם אומרים לנו תמיד שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. התחלת היום ללא ספק מבשרת על ההמשך, ולכן ארוחת בוקר טובה ובריאה תבטיח שגם המשך היום שלכם ייראה כך. ארוחת בוקר מאוזנת תמלא אותנו באנרגיה – חלבון יעזור לספק את הרעב וגם ישמור על בריאות השרירים וסיבים תזונתיים יעזרו לנו לשבוע לאורך זמן. אנחנו מתחילים את היום נטולי אנרגיה כמעט לחלוטין וארוחת בוקר מאוזנת היא בדיוק מה שהגוף שלנו צריך כדי לספק למוח ולשרירים אנרגיה להמשך היום.
ארוחת בוקר בריאה, שמכילה גם חלבון וגם פחמימות טובות, עוזרת לאזן את רמת הסוכר בדם, כדי שלא תרגישו צורך עז לנשנש מתוקים למיניהם (כל עוד אתם לא סובלים מבעיה רפואית שלא מאפשרת לגוף שלכם לאזן את רמת הסוכר בדם).
אם תבצעו רישום של האוכל שאתם אוכלים במהלך היום, תוכלו ודאי לראות שבימים בהם לא אכלתם ארוחת בוקר, או שאכלתם ארוחה לא מאוזנת, המשך היום שלכם כלל מתוקים, חטיפים ומזון לא בריא באופן כללי. ארוחת בוקר בריאה עוזרת לכם להפחית את הצורך בנשנושים לא בריאים במהלך היום ותורמת לאכילה בריאה בהמשך היום.



מה צריכה לכלול ארוחת בוקר?

ארוחת בוקר בריאה צריכה לכלול מגוון של מזונות. ולא, פרוסת לחם לבן עם חמאה וגבינה צהובה עתירת שומן לא נחשבת לארוחת בוקר, ובטח שלא לארוחת בוקר בריאה. ודאו שעל הצלחת שלכם יש דגנים מלאים, חלבון (כמו חלב דל שומן, יוגורט או ביצה) וכמובן פירות וירקות. צלחת כזו מספקת לגוף שלכם פחמימות מורכבות, סיבים תזונתיים, חלבון וגם כמות קטנה של שומן. בדיוק מה שהגוף צריך כדי להשביע אתכם ולהשאיר אתכם מלאי אנרגיה למשך שעות.



רעיונות לארוחת בוקר בריאה

לא נשאיר אתכם רעבים – קבלו רעיונות לארוחות בוקר מלאות, בריאות וטעימות, שאתם יכולים להיות בטוחים שתכלול בדיוק את כל מה שאתם צריכים.

  • פיתה מחיטה מלאה עם ביצה קשה וירק כלשהו, כמו תרד למשל.
  • לחם מטוגן בטיפונת שמן, שמכינים מלחם מלא, חלבון ביצה, קינמון ומעט וניל, לצד פרי כמו תפוח או בננה.
  • ביצה מקושקשת לצד פרוסת לחם מלא, גבינת קוטג' דלת שומן וסלט ירקות קטן.
  • אם אתם רוצים להיות בטוחים שהגוף שלכם מקבל כל מה שהוא צריך, נסו את ארוחת הבוקר של הרבלייף. ארוחה כזו כוללת: שייק חלבון מאבקת משקה חלבון פורמולה 1. אפשר להכין את השייק על בסיס מים, חלב או מיץ ולהוסיף לו פירות או ירקות שאתם אוהבים. משקה צמחים בטעם רגיל, לימון, אפרסק או פטל. המשקה יעניק לגוף שלכם אנרגיה למשך שעות ויעזור לשיפור העירנות שלכם.
    תרכיז אלוורה לשתייה, שעוזר להרגעה ותפקוד תקין של מערכת העיכול.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
16-07-2019
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו תמרים והל
ספורט
14-07-2019
אם יש לכם חבר או חברה שאתם רוצים להתאמן איתם, קבלו דרכים שיעזרו להם להשתכנע
תזונה
11-07-2019
פחות אוכל חריף, ארוחות קטנות ובלי קפה ואלכוהול – איך למנוע את הצרבת
מתכונים
09-07-2019
מתכון להכנת שייק מלון קיווי
טיפוח
04-07-2019
הנה כמה דרכים שיסייעו לכן לשמור על הפנים והגוף שלכן קרירים ויבשי בעונת הקיץ
ספורט
30-06-2019
אימוני כוח הם דרך נהדרת לחזק את הגוף ולשמור על כושר
ספורט
27-06-2019
קבלו את האימון הקצר והספציפי לשרירי הכתפיים שאפשר לעשות מכל מקום בלי תירוצים