7 טיפים לשיפור הרגלי האכילה שלכם

קבלו כמה עקרונות אפקטיביים שמומלץ ליישם כאשר אתם מנסים לשנות את הרגלי האכילה שלכם.

קשה לשנות הרגלים משום שכשמם כך הם – הרגלים. בכל שנה, רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו וההמלצה הטובה ביותר היא לתעדף – ולעבוד קודם על הדברים הקלים ביותר.

בין אם אתם מעוניינים לשנות מספר הרגלים רעים או רק אחד או שניים, ישנם כמה עקרונות בסיסיים כשמדובר בניווט הדרך שלכם בתהליך שינוי ההתנהגות.

אז הנה כמה המלצות שיהפכו את התהליך לפשוט יותר:

1. הציבו יעדים הגיוניים.
היו ספציפיים. "אני רוצה להיות בכושר גופני" או "אני רוצה לאכול טוב יותר" הן מטרות מעורפלות מדי. במקום זאת, הציבו מטרה מוגדרת "אני אלך ברגל 30 דקות ביום" או "אני אכין את ארוחת צהריים שלי פעמיים בשבוע."

2. התחילו קודם עם השינויים הקלים יותר.
ברגע שתתמודדו איתם ותרגישו שהצלחתם, תרגישו שאתם יכולים לקחת על עצמכם גם אתגרים נוספים. ברגע שכל שינוי קטן יהפוך לקבוע הם יתחילו להצטבר, ויוכלו ליצור יתרונות בריאותיים משמעותיים.

3. אל תחשבו 'לנצח'.
נסו רק לעבור את סוף השבוע בלי להגזים, או קחו את הדברים יום בכל פעם – אפילו ארוחה בכל פעם.

4. נהלו מעקב כדי שתדעו כמה אתם מצליחים.
אם ניסיתם לשפר את הפעילות הגופנית שלכם, נהלו יומן של הזמן או הקילומטרים שאתם רצים. אם אתם מנסים לקצץ בממתקים, הציבו מטרה שבועית ונהלו מעקב. ועבור כל הצלחה קטנה – תנו לעצמכם טפיחה על הגב!



5. נסו לצפות מראש את מה שעלול לפגוע במאמצים שלכם ותכננו בהתאם.
אם אתם חובבי מסיבות, תכננו לאכול חטיף לפני שאתם יוצאים והחליטו מראש כמה משקאות תשתו. נסו את חטיף F-1 EXPRESS של הרבלייף בטעם שוקולד או פירות יער ויוגורט שישביע אתכם וירחיק אתכם משולחן החטיפים.
אם אתם יודעים שתכבו את השעון המעורר במקום להתאמן בבוקר, מקמו אותו כך שתהיו חייבים לקום כדי לכבות אותו – ממש ליד בגדי האימון שלכם.



6. תרגלו את אומנות ההסחה.
כשמתעורר בכם הדחף לאכול משהו שאסור לכם, אמרו לעצמכם שתמתינו 15 דקות לפני שתיכנעו לרצון. רוב הסיכויים שתהיו כבר עסוקים במשהו אחר ותשכחו מזה.

7. שימו לב מה מעורר את ההרגלים הרעים שלכם ושברו את המעגל.
אם מכונת החטיפים בעבודה מפתה אתכם בכל פעם שאתם עוברים לידה, מצאו מסלול הליכה חלופי או אל תביאו איתכם כסף. במקום, קחו איתכם לעבודה את אבקת משקה החלבון של הרבלייף בטעמים מגוונים; ארוחה טעימה במיוחד, מאוזנת, משביעה וקלה להכנה. כדי להפסיק את הנשנושים הליליים, היכנסו לחדר האמבטיה כדי לצחצח שיניים במקום למטבח כדי לפשוט על המקרר.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
28-01-2020
מתכון להכנת שייק מלון נענע ובזיליקום
ספורט
26-01-2020
תזונה לספורטאים כיום היא מתקדמת יותר, ובנוסף למאכלים מומלצים, ספורטאים רבים צורכים גם תוספי תזונה לספורטאים. חשוב להבין כיצד תוספי התזונה האלה מסייעים לגוף ולמה בכלל יש חשיבות לצריכה של תוספי תזונה לספורטאים.
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה