5 סוגי תה שיצילו את הבריאות שלכם

לחיטוב, חיזוק או לבטן כואבת!
כשהטמפרטורות צונחות קורים שני דברים עיקריים: אנחנו רוצים לאכול יותר, ורוצים לחמם את הגוף. יש משהו בתה שמרגיע את שני אלו, ואם תבחרו בתה המדויק, תוכלו גם להרגיע את הבטן, להעלות את רמת האנרגיה, להוריד את תחושות הרעב ולחזק את מערכת החיסון.

תה טוב הוא תחליף מעולה לכוס קפה, ובעצם מה שטוב לאנגלים, טוב גם לנו. בבוקר, אחה"צ או בערב! קבלו 5 סוגי תה שירגיעו, יחזרו ויתרמו לרמת שובע:

  1. בוסט של רוגע: קמומיל – לתה קמומיל, הנקרא גם בבונג, יש הרבה סגולות בריאותיות: הוא ידוע ביכולות הרגעה של הגוף ולכן יתאים גם במצבי לחץ נפשי וחרדה, במצבי כאבים שונים כמו כאבי מחזור, כאבי בטן, כאבי ראש, עייפות או בקשיי הירדמות, תה קמומיל יעיל גם לעור ומשתמשים בו הרבה גם בענף הקוסמטיקה. ניתן להניח צמר גפן עם תה קמומיל חם על עור הפנים להרגעת עור מגורה, למצבי אקנה או למצבים בהם רוצים להוסיף לחות ונוגדי חמצון לעור. בנוסף, התה יעיל גם במצבי אלרגיה שונים ולחיזוק מערכת החיסון.
  2. התרופה הטבעית לצרבת: לימון וג'ינג'ר – הכניסו לימון בקליפתו עם כמה חתיכות ג'ינג'ר לתוך מים רותחים, ואתם מקבלים תערובת קסם שעובדת על כמה רבדי בריאות החל מתמיכה בצרבת (למשל בהריון), לכאבי בטן, לבחילות, לחיזוק מערכת החיסון, לאיזון הסוכר בדם, לעור ושיער בריא וחזק, לאיזון רמות הרעב, לחימום הגוף ולהרגעת הבטן.


  1. לבטן שטוחה: קינמון – הקינמון מוסיף טעם מתקתק וניחוח מפנק של עוגה חמה ועסיסית לתוך התה, ולכן כבר מוריד לנו משמעותית את החשק לאכילת מאכלים מתוקים. בנוסף, הקינמון מסייע באיזון רמות הסוכר בדם, בניקוי רעלים מהגוף, מסייע לריפוי משפעת, לחיזוק מערכת החיסון, מסייע בתחושת שובע ולכן תומך בתהליך הרזייה, הוא שומר על בריאות הלב, משפר בעיות בבטן ותורם להורדת בטן נפוחה.


  1. להעלאת האנרגיה – תה הרבלייף – חברת הרבלייף מציעה משקה נמס צמחי בטעמים מרעננים: לימון, פטל ואפרסק, התורמים להעלאה משמעותית של האנרגיה כשאתם חשים פתאום נפילה אנרגטית באמצע היום, וגם מסייעים בתהליך ירידה במשקל. התה קל להכנה, עשיר בנוגדי חמצון ומכיל בסך הכל 6 קלוריות למנה.


  1. ביי לדלקת: תה כרכום – אם בעבר השתמשנו בכורכום בעיקר כתבלין במטבח או בקפסולות, היום אנחנו יודעים שתה כורכום הוא נפלא לחיזוק מערכת החיסון, למניעת דלקות ולטיפולן. מומלץ להוסיף לתה הכורכום גם ג'ינג'ר לטעם, או לכל תה אחר שאתם אוהבים. תה הכורכום יתפקד גם כמשכך כאבים, מרגיע ומחזק.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
28-01-2020
מתכון להכנת שייק מלון נענע ובזיליקום
ספורט
26-01-2020
תזונה לספורטאים כיום היא מתקדמת יותר, ובנוסף למאכלים מומלצים, ספורטאים רבים צורכים גם תוספי תזונה לספורטאים. חשוב להבין כיצד תוספי התזונה האלה מסייעים לגוף ולמה בכלל יש חשיבות לצריכה של תוספי תזונה לספורטאים.
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער