6 טיפים לשנת יופי מושלמת

שנת לילה טובה תעזור לכם לשמור על הבריאות והמראה שלכם. קבלו 6 טיפים לשנת היופי המושלמת

תזונה ופעילות גופנית חשובות לשמירה על הבריאות והמראה שלנו, אבל שינה טובה חשובה לא פחות. קבלו 6 טיפים לשנת לילה מושלמת

לא סתם קוראים לה "שנת יופי", כך שאם אתם מברי המזל שאוהבים לישון, אתם יכולים להפסיק להרגיש אשמים ולחזור למיטה. אבל שינה היא לא תמיד עניין פשוט. לפעמים קשה לישון היטב בלילה, גם אם אנחנו עייפים מאוד. הראש שלנו מלא במשימות ועניינים שדורשים טיפול, ולעיתים פשוט קשה מדי לכבות את המוח ולהירדם. אבל בלי שינה טובה, הבריאות והמראה שלנו יפגעו. אז איך תוכלו גם אתם להשיג את שנת היופי המושלמת?

שימו לב למה שאתם אוכלים
אל תאכלו יותר מדי, זמן קצר לפני השינה. ארוחות גדולות בשעה מאוחרת עלולות לגרום למערכת העיכול שלכם לעבוד שעות נוספות, וכך לפגוע בשינה שלכם. בנוסף, הימנעו ממוצרים שמכילים קפאין, כמו קפה, תה שאינו צמחי, משקאות תוססים מסוימים ושוקולד. הקפאין עלול להשאיר אתכם ערים לזמן ארוך יותר ממה שתרצו. נסו להימנע מקפאין לפחות 4 שעות לפני השינה. במקום הקפאין, בחרו בתה קמומיל מרגיע, שיכול לעזור לכם לישון טוב יותר.

המיטה נועדה לשינה
כבו את הטלוויזיה, הוציאו את הטלפון הסלולרי מהחדר וסיגרו את הלפטופ. המיטה שלכם נועדה לשינה ולא לעבודה. אם תרגילו את עצמכם להיכנס למיטה כדי לישון ולא כדי לעבוד, תוכלו להפחית את הסיכון להפרעות שינה.

בצעו פעילות גופנית
פעילות גופנית מפחיתה את ההפרעות שמייצרים הורמוני הלחץ לשנת הלילה שלנו. אפילו 20 דקות של הליכה מהירה יעשו את העבודה ויעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה. עם זאת, אל תבצעו פעילות גופנית אינטנסיבית זמן קצר לפני השינה, מכיוון שהאדרנלין שמשתחרר בזמן הפעילות בגוף עלול להפריע לשינה.



כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
21-01-2020
מתכון להכנת חביתת חלבון ותרד
ספורט
19-01-2020
כמה צריך ללכת כדי לרזות, מה עדיף - הליכה או ריצה וכמה קלוריות שורפים בהליכה? הנה השאלות הנפוצות ביותר וגם טיפים למתחילים.
טיפוח
16-01-2020
כיצד נוכל לשמור על העור שלנו צעיר, בריא וזוהר גם בקור העז? כל הטיפים לשמירה על הטיפוח בעונת החורף.
תזונה
12-01-2020
רבים מאיתנו רוצים לשנות כמה מההרגלים הרעים שלנו. קבלו מספר טיפים לשיפור הרגלי האכילה.
ספורט
09-01-2020
לכבוד השנה האזרחית החדשה, קבלו את השאלות הנפוצות ביותר ואת עזרת המומחים שלנו בדרך להשגת יעדי הכושר שלכם לשנת 2020
מתכונים
07-01-2020
מתכון להכנת שייק קפוצ'ינו ופירות יער
ספורט
05-01-2020
עם פעילויות רבות כל כך שניתן לבחור ביניהן, גם ילדים ומבוגרים יכולים לשמור על אורח חיים פעיל. קבלו את 5 דרכים להיכנס לכושר בשנה האזרחית החדשה
תזונה
02-01-2020
הנה ההחלטות המובילות שיעזרו לכם להתחיל שנה אזרחית חדשה טובה ובריאה יותר.