ביי קמטים: הסוד לעור פנים מושלם בחורף

מה אפשר לעשות כדי להימנע מהיובש בחורף ומהקמטים?

אין ספק שעם הגיל, הקמטים נוחתים על העור של כולנו במוקדם או במאוחר, כשאת כל אחד הם תוקפים בשלב אחר בחיים, בעקבות הגנטיקה שלנו, אורח החיים, התזונה, האקלים, ומצב הלחות בעור. יובש הוא אחד הגורמים העיקריים לקמטוטים בעור, כאשר מזג האוויר היבש בחורף, בשילוב המזגנים החמים, התנורים והמעברים בין הקור לחום, גורמים לעור להתייבש בצורה קיצונית.

מה אפשר לעשות כדי להימנע מהיובש בחורף ומהקמטים לא עלינו?


  • נזהרים מהשמש גם בחורף
    בחורף הישראלי יש לנו לא מעט ימים שמשיים, וגם כשקר בחוץ, השמש לרוב יוקדת מעלינו בשעות היום. השתמשו בקרם הגנה בכל יום גם בחורף והבטיחו לעצמכם פנים חפות מפיגנטציה, יובש וקמטים. להרבלייף ישנו קרם פנים לחות עם מקדם הגנה
    30 SPF שעוזר להפחתת קמטים תוך 7 ימים, וכמו כן – הוא מגן על העור מפני קרינת UVA / UVB.


  • סוד הלחות – אלוורה
    יש לנו נטייה להזניח את העור בחורף ולהשתמש באותם התכשירים בכל עונות השנה, כשלמעשה, בחורף העור שלנו זקוק להרבה יותר לחות מאשר בקיץ. כדי לתגבר את העור בלחות, נסו למרוח ג'ל אלוורה בלילה ובאופן קבוע להשתמש במוצרים לעור על בסיס אלוורה. סדרת HERBAL ALOE ייחודית לעור המכילה את הצמח המלחלח וביניהם: ג'ל מרגיע, קרם גוף וידיים וסבון נוזלי לגוף עשיר בלחות.


  • שתיית תה, אכילת פירות וירקות
    בחורף אנחנו חייבים לזכור לשתות הרבה מים גם אם לא מרגישים תחושת צמא, חליטות תה וכל מה שעשיר בנוזלים כדי להעשיר את העור מבפנים החוצה. אכלו כמה שיותר פירות וירקות מכל הצבעים כדי להעניק לחות מירבית לעור. ככל שתגוונו יותר בירקות ובפירות, כך העור שלכם ייראה טוב יותר.


  • הימנעו מדיאטות
    דיאטות כסאח, דיאטות קיצוניות או דיאטות טרנדיות כאלו ואחרות, גורמות לעור לחוסר איזון וכתוצאה מכך העור נראה עייף וחסר ברק. העור שלנו זקוק לוויטמינים ומינרלים ולכל אבות המזון כדי להיראות בריא וזוהר.
  • עשו פעילות גופנית
    פעילות גופנית, ובעיקר פעילות אירובית, גורמת לדם לזרום ביעילות וכתוצאה מכך לעור הפנים להיראות בריא, נקי ובוהק. נסו להתמיד בפעילות אירובית יומיומית כמו הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, אליפטיקל או ריקודים מכל סוג


  • הרגלי שינה
    לחוסר בשעות שינה יש השפעה על כל תחומי החיים שלנו, וזה נראה בעיקר על עור הפנים שלנו. כדאי לאמץ הרגלי שינה תקינים, כשהמחקרים מצביעים על בין 6-8 שעות שינה לפחות ללא הפרעות. נסו ללכת לישון בכל יום באותה השעה ולהתעורר באותה השעה, כדי להרגיל את הגוף לישון טוב יותר. דבר נוסף, שינה על הגב תורמת לעור פנים חלק יותר ונטול קמטוטים, כך נמצא ממחקר יפני שבדק באיזו תנוחת שינה כדאי לישון לטובת עור פנים צעיר.


  • לא פוסחים על קרם עיניים
    קמטוטים סביב העיניים, יובש ועיגולים שחורים – כל אלו יכולים להצטמצם משמעותית דרך תזונה נכונה, אורח חיים בריא, פעילות גופנית, שתייה מספקת של מים, שינה וקרם לחות, אבל באזור העיניים, יש לתגבר בקרם ייעודי לעיניים, אזור בו העור הרבה יותר עדין ונוטה לקמטוטים. קרם עיניים מסדרת SKIN של הרבלייף, מעניק לחות גבוהה לעור ל-8 שעות, ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C, ו-E אלוורה, שמן מקדמיה, תמצית מלפפון, ופפטידים, הגורמים לעור להיראות עשיר בלחות, זוהר ובריא.




כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מתכונים
12-11-2019
מתכון להכנת שייק לילה חם בניחוח קינמון
ספורט
10-11-2019
באמצעות שיפור שיווי המשקל תוכלו להפחית את הסיכוי לפציעות, משום שתוכלו לשלוט בגופכם באופן טוב יותר.
טיפוח
07-11-2019
אז איך פוגע הלחץ במראה שלנו ואיך אפשר לנסות להרגיע את עצמנו.
ספורט
04-11-2019
העידן הנוכחי לא רק לנו מוטיבציה להתאמן, הוא גם דורש מאיתנו להתלבש בהתאם לאימון שלנו.
תזונה
13-10-2019
עם קצת תכנון ומוטיבציה תוכלו לשמור על המשקל בתקופת החגים, והגוף שלכם יודה לכם
תזונה
10-10-2019
ארוחת מנגל היא דרך מהנה במיוחד להכנת אוכל בסוכות, אך לא בריאה במיוחד. כך תוכלו ליהנות מארוחה בריאה יותר ועדיין טעימה מאוד
ספורט
06-10-2019
אז איך מתחילים ללמוד ומה בדיוק צריך? הכנו עבורכם 5 טיפים להתגלגלות מוצלחת.
ספורט
03-10-2019
השנה נהיה חטובים: איך נוציא את זה לפועל השנה באמת?