תזונה

ארוחת בוקר: הדלק ליום חדש!

13-12-2016

בוקר טוב עם שייק הרבלייף

בבוקר, אחרי 8 או 12 שעות שינה או למעשה צום, הגוף זקוק לדלק. לכן, ארוחת בוקר נחשבת לארוחה החשובה ביותר ביום. היא זו שמספקת לגוף את האנרגיה הדרושה לו להתעורר, להתניע, ולצאת לדרך.


איך תדעו שאתם אוכלים ארוחת בוקר בריאה?

מילת המפתח כאן היא איזון. גופנו זקוק ל-40% פחמימות, עד 30% חלבונים ו-30% שומנים, וארוחת הבוקר שלכם צריכה להיות בנויה בהתאם לחלוקה זו ולכלול, בנוסף, גם ויטמינים, סיבים ומינרלים.

כשאתם מדלגים על ארוחת בוקר, הגוף צריך להקדיש מאמץ נוסף כדי לשמור על התפקודים הבסיסיים ביותר. הדבר עלול לגרום לתחושת עייפות ולעצבנות, זה בדרך כלל השלב בוא אנחנו מוצאים את עצמנו מתנחמים בחטיפים לא בריאים.

 

 


 

ארוחת בוקר, קצת אחרת

הנשק הסודי שלכם בדרך להקפדה על אורח חיים בריא הכולל צריכת ארוחת בוקר מאוזנת הוא גיוון. כשאתם בונים לעצמכם ארוחה, שימו לב שאתם כוללים בה מרכיבים מזינים, שהארוחה מרעננת ומרווה, ושלבו את התוספות המתאימות לכם.

צריכים קצת עזרה? קבלו רעיון לשייק שכולו פינוק – שייק שוקולד פירות יער:

  • 2 כפות מדידה תערובת אבקה להכנת משקה: שוקולד
  • 250 מ"ל חלב דל שומן
  • 1 כוס חצאי תותים טריים
  • מעט תמצית וניל
  • קוביות קרח

מערבבים הכל לשייק טעים המכיל 18 גרם חלבון ו-245 קלוריות, ומתחילים יום חדש ומלא באנרגיה!