טיפוח

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר? 5 טיפים מנצחים לשגרת בוקר בריאה

16-02-2016

5 טיפים מנצחים שיעזרו לכם לפתוח את הבוקר ברגל ימין

אני מודה, אני לא טיפוס של בוקר. הלוואי והייתי, כי כמו רובנו, היום שלי מתחיל מוקדם. מעולם לא נהניתי להתעורר לצלצול השעון. למעשה, אני מצטמררת כשאני שומעת את המנגינה איתה אני מתעוררת, כרינגטון אצל אחרים – ולא משנה באיזו שעה ביום מדובר.

עם זאת, דבר אחד ברור לי, אם אני מתעוררת עצבנית, אני נראית עצבנית כל היום, ופנים לחוצות הן לא פנים מושכות. לכן פיתחתי שגרת בוקר שמאפשרת לי לחייך אל השמש הזורחת. התעוררו, חבר'ה, ושלבו את הטיפים הבאים בבקרים שלכם. בזכות ההרגלים החדשים שתסגלו לעצמכם, תוכלו להיראות ולהרגיש טוב יותר כל יום, כל היום. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך.

 

הארוחה החשובה ביותר ביום (היא בכלל שייק!)

תשכחו מדגני בוקר ממותקים, מפנקייקים טבולים בסירופ מייפל ומדילים של "קפה ומאפה". הגוף צריך להיות מתודלק כראוי, כדי שנוכל להתחיל את היום ברגל ימין, וחלבון הוא הדלק החשוב ביותר. ארוחה עשירה בחלבון עוזרת לתחושת שובע ממושכת וכך שומרת עלינו מנשנושים לא בריאים ומארוחות צהריים כבדות מדי. מה כן מומלץ לאכול? מזונות עשירים בפרוטאינים, כמו ביצים או יוגורט יווני, יכולים להתאים. מי שאוהבים, כמוני, משהו מתוק בבוקר, יכולים לפתוח את היום עם שייק חלבונים בטעם שוקולד, שעשיר בפרוטאינים וויטמינים מועילים. החלק הכי טוב? אתם יכולים לקחת את השייק איתכם בצאתכם מהבית. זאת ארוחת הבוקר הזמינה הכי טובה שאפשר לבקש! כבר שתיתם את השייק שלכם היום?



השכמה עם כוס תה

תמיד אהבתי לשתות קפה בבוקר, אבל בין ריח הפה הרע שנגרם משתיית הקפה לצניחת האנרגיה בשעות הבוקר המאוחרות, הגעתי למסקנה שהגיע הזמן לשינוי בריא – ואת הפתרון מצאתי בתה ירוק. לא רק שהתה עוזר לי להתעורר, הוא גם מכיל נוגדי חמצון שתורמים לתהליך הזדקנות בריא, ומסייעים להדוף את הנזק שגורמים הרדיקלים החופשיים. אז שתו תה לחייכם, ולחיי היופי.

נוגדי חמצון לעור בריא ויפה

ואם כבר בנוגדי חמצון עסקינן, התכשירים שאנו מורחים על גופנו חשובים כמעט כמו מה שאנחנו מכניסים לתוכו. לצורך מניעת הנזק של רדיקלים חופשיים לעור, חשוב להשתמש במוצרים עשירים בנוגדי חמצון ובוויטמינים C ו-E. רדיקלים חופשיים נמצאים בכל מקום: בזיהום לו אנו חשופים מדי יום, בקרניים אולטרה-סגולות שמגיעות מהשמש, בחלק מהמאכלים שאנו צורכים – אפילו גופנו מייצר רדיקלים חופשיים. לכן, מומלץ לנקות את העור ולמרוח אותו בסרום וקרם לחות עשירים באנטי אוקסידנטים. לשגרת היופי של הבוקר יש להוסיף גם מריחת קרם הגנה, בין אם מדובר בבוקר אביבי יפהפה או ביום חורף אפור. הקרניים המזיקות של השמש פועלות את פעולתן בכל השנה.

שתו מים!

התעוררתם רעננים משמונה שעות של שנת לילה מפנקת? מצוין – עכשיו החזירו לגופכם את כל המים שהחסיר בשעות הארוכות הללו. כשאנחנו מיובשים, אנחנו פשוט לא מרגישים במיטבנו. אנחנו עלולים לסבול מכאבי ראש, להרגיש איטיים ואפילו להיראות מיובשים. עור יבש מדגיש את הקמטים, קטנים כגדולים. אז אמצו לעצמכם הרגל חדש, ומדי בוקר, מיד אחרי היציאה מהמיטה, שתו כוס גדולה של מים. המים יסייעו בשמירה על גוף רווי, יעזרו למטבוליזם שלכם להתחיל לפעול ולכם להתחיל את היום ברגל ימין.



קשה באימון הבוקר – קל אחה״צ

מחקרים מלמדים כי מי שמבצעים פעילות גופנית בבוקר, נהנים משנת לילה טובה יותר. הליכת בוקר מהירה, שחיית כמה בריכות לפני העבודה או הקפת השכונה על אופניים, כולם תורמים לבריאות משופרת, לאיכות השינה ולמראה צעיר וקורן. אז תשכחו מה״נודניק״! הניחו את הסמראטפון שלכם בקצה השני של החדר, כדי שתהיו חייבים לקום כדי לכבות את השעון המעורר, ותרו על 10 דקות השינה הנוספות וצאו לאימון בוקר. גם אם כרגע נדמה לכם שמדובר בעינוי, כשתתחילו ליהנות מהתוצאות, התסכול יפנה את מקומו להנאה ולתחושת ערנות.
התחילו את היום עם הרגלי הבוקר הללו וכל יום שלכם יפתח ברגל ימין.

נכתב על ידי מומחית היופי, ג'קי קרטר. ג'קי היא מנהלת תזונה חיצונית בהרבלייף. גלו כאן את קו המוצרים לטיפול בעור מבית הרבלייף.